dinsdag 18 september 2012

Nieuwe kaartjes

Hallo iedereen,

't is weer een tijdje geleden dat ik nog iets liet zien op mijn blog. Zoals je in een vorig berichtje kon lezen heb ik het nogal druk gehad met andere dingen. Na mijn weekje verlof is ook het nieuwe voetbalseizoen gestart - ik ben afgevaardigde van de reserven B - de ploeg waarin mijn zoon speelt. Mijn fototoestel liet het afweten, dus geen foto's kunnen maken van mijn gemaakte kaartjes, mijn kaartlezer die er de brui aan gaf, dus geen foto's op de computer kunnen plaatsen en dus ook niet op mijn blog. Maar goed al deze euvels zijn verholpen en nu kunnen er weer terug foto's getoond worden.




deze kaartjes zijn allemaal gemaakt van wit cardstock, waarin een tekening is geëmbost, dat is moeilijk te zien op de foto. De bloemenrandjes zijn uitgesneden  met behulp van de cuttlebug, telkens een andere tekst op gestempeld en hier en daar een sentimentje toegevoegd.

bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog.

groetjes
ELs
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten