Over mij

Mijn foto
puurs, België, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

zondag 7 december 2014

kerstkaartjes - 2

Dag iedereen, 

een tijdje geleden heb ik een namiddag samen met mijn vriendin kerstkaartjes gemaakt, de mijne waren toen niet af. 
hier een eerste reeks met de restantjes van het zelfgekleurde achtergrond. We gebruikten hiervoor met 2 verschillende soorten brilliance inkt in combinatie met een kleur distressinkt.


groetjes
Els

6 opmerkingen:

Mariëtte zei

Wat een mooie serie kerstkaarten. De 2e is mijn favoriet

Christine zei

Heel mooi Els! Ook bij mij gaat de voorkeur naar de tweede!
Liefs
Christine

annie zei

De drie kaarten zijn allemaal even mooi! Een leuke reeks.
Groetjes, Annie

Laurette Paelinck zei

Weer een mooi servetje dat je hebt gemaakt .
Groetjes,Laurette

K-Creatief zei

Mooie reeks kaartjes,

groetjes,
Karin

Enny zei

Prachtige kaarten Els ! Groetjes Enny