donderdag 25 december 2014

verjaardagskaartje

Hallo iedereen

tussen alle kerstkaarten door, even op bestelling, een verjaardagkaartje voor een lief meisje van 3 jaar.

niet goed te zien op de foto's, maar de binnenkant is geembossed met de tekst "hartelijk gefeliciteerd".

ik wil jullie nog bedanken voor de reacties op mijn vorige post, 'k was verrast, door de hoeveelheid, voor mij  is  6 berichtjes veel. Hartelijk dank, ben dan maar met volle moed begonnen aan de resterende kaartjes die ik nog moet maken.

nog een prettige kerstdag
Els

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, de embossing kan je wel goed zien hoor en ik vind het héél mooi zo binnenin de kaart, leuk idee!
    Gezellige kerstdagen.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel erg leuk kaartje, daar zal ze vast wel blij mee zijn
    fijne feestdagen,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen