Over mij

Mijn foto
puurs, België, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

zaterdag 4 april 2015

ATC - 2

Hallo iedereen,

bedankt voor jullie reacties op mijn vorige berichten.

een andere reeks atc's, ook bestemd voor Finland.
ik heb geëxperimenteerd met bister op aquarel papier.





groetjes
Els

4 opmerkingen:

Christine zei

Héél mooi!

Karin zei

Mooie ATC's! Leuk effect geeft het bister. Ik ben er ook volop mee aan het experimenteren!
Groetjes, Karin

Laurette Paelinck zei

enny, een heel mooie reeks !
brusho is een leuk spul he.
Groetjes en misschien tot zaterdag !
Laurette

Enny zei

Heel mooie ATC's Els ! De Finse dames zullen blij zijn ! Groetjes Enny