Over mij

Mijn foto
puurs, Belgiƫ, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

woensdag 22 april 2015

nieuwe stempelset

Hallo,

enkele eenvoudige kaartjes met nieuwe stempels van Penny Black en tekststempels




de eerste twee : gewoon one-layer kaartjes
de drie volgende : achtergrond met alcolholinkt

groetjes
Els

4 opmerkingen:

Laurette Paelinck zei

Els,
Heel mooi ! En een heel mooie
tekst ! Liefs, Laurette

Enny zei

Prachtige kaarten Els en een heel mooie tekst ! Groetjes Enny

martina's kaartjes zei

de onderste heb ik ook ! helemaal mooi zijn ze geworden,
grtjs,martina
x

Ans S. zei

Prachtige serie kaartjes.

Groetjes Ans