zondag 3 mei 2015

KKT

Hallo iedereen,

't is weer een tijdje geleden dat ik nog iets liet zien, mijn kaartje voor het KKT is niet tijdig klaar geraakt, omdat ik vorige week woensdag opnieuw geopereerd ben, dit maal aan mijn rechterpols. en met een brace om mijn pols is het niet zo evident om kaartjes te maken. 
het kaartje voor het KKT ligt op mijn werktafel,moet nog gefotografeerd worden en dan laat ik het zien, weliswaar te laat, mmar ik wou het jullie toch laten zien.

bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post.
groetjes en tot een volgende keer

Els

2 opmerkingen:

  1. Dat geloof ik dat het niet makkelijk is om met een brache iets te knutselen. Ik wens je alvast veel beterschap.
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Els,
    spoedig herstel ! zodat je toch weer kan "freubelen", tot hoors, Liefs, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen