Over mij

Mijn foto
puurs, Belgiƫ, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

zaterdag 13 augustus 2016

hobby

Hallo allemaal,

deze kaartjes maakte ik op de maandelijkse hobbyavond.
Ilse gaf ons de uitleg en de uitwerking was voor ons. dit is mijn resultaat.


een collega vond dit een leuke kaart voor een man die 60 werd en van reizen houd, en vroeg of ik de cijfers er extra kon om zetten.


bedankt om een bezoekje te brengen op mijn blog.
groetjes
Els

2 opmerkingen:

Diny zei

Het zijn twee prachtige mannenkaarten Els!
Groetjes Diny

annie zei

Mooie dingen heb je de laatste tijd weer gemaakt!
Groetjes, Annie