woensdag 31 augustus 2016

Kleurenkaartenthema - KOBALTBLUW en FUCHSIA

Dag allemaal, 

op vakantie neem ik altijd een beetje knutselmateriaal mee. Deze keer had ik de zigcolorstiften mee en ik heb geëxperimenteerd met de kleurtjes die ik in mijn bezit heb. 
en wat blijken nu de kleuren te zijn voor het kleurenkaartenthema ; kobaltblauw en fuchsia.
heb ik toch wel met deze kleuren  gewerkt en een aantal afdrukjes ingekleurd. het voorbereidende werk was al klaar en dus ik had ze maar af te werken als de kleuren bekend waren.
ben benieuwd wat jullie ervan vinden



ik ga straks nog een blogronde doen bij alle deelnemers.



groetjes
Els

21 opmerkingen:

  1. Wow....jij hebt er maar liefst drie tegelijk gemaakt Els....wat mooi allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi werk! Herken een paar stempels van ateliers bij Elke?
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten en zo veel inspiratie ;-) ik was al blij dat ik er ééntje had!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Euh was het niet kobalt blauw ?? Maar toch zijn je kaarten heel erg mooi en geslaagd. En maar liefst 3 exemplaren, knap gedaan hoor. Gr Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaarten, wat mooi gekleurd! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi!! Wat zijn die zigmarkers fijn hè, ik gebruik ze heel graag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Dat bloemen in deze kleurencombinatie zo mooi kunnen worden!
    Prachtig, Els!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten Els, heel mooi ingekleurd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, wat heb jij geluk zeg... kan je ook de volgende kleurencombo voorspellen ? =)
    hele leuke mooie resultaten zijn het allemaal !
    bedankt voor je deelname (alweer), hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een toeval zeg, dat je al afdrukjes gekleurd had met de KKT-kleuren zigmarkers! Dat scheelt een hoop werk bij het maken van een kaartje. Leuke serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaartjes zijn het geworden!
    En ik ben trouwens de Larissa die meedoet met het KKT, was eerst iets fout gegaan nu staat mijn blog erbij. Ik zou het leuk vinden als je komt kijken :)

    Groetjes Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat toevallig dat je de goede kleuren mee had...je hebt je 'kleurwerkjes' prachtig verwerkt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zijn 3 schitterende kaartjes Els...je heb die mooie bloemen prachtig ingekleurd...de middeltste heeft mijn voorkeur....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk vakantiewerk, het zijn 3 mooie kaartjes geworden Els, voor vele doeleinden geschikt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O, wat een mooie fijne kaarten. De laatste vind ik persoonlijk het mooiste.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gedaan! De bovenste met de magnolia krijgt mijn voorkeur.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn alle drie heel leuk .
    Nr 1 en drie zijn mijn top favorieten
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kan niet anders zeggen dat het je heel goed gelukt is echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Els,

    Ik zie dat ik nog niet reageerde, hoe kan ik dat nu gemist hebben? Ik doe steeds mijn ronde van het KKT helemaal en moet je dan toch overgeslagen hebben...
    Sorry ze...
    Tijd om het goed te maken dan... Vind jouw kaartjes super geworden, helemaal leuk de ontwerpen in de gekozen kleuren van het KKT!!
    En wat was het fijn dat jij me vrijdag gewoon herkende en aansprak op de beurs... Zit er nog van na te genieten... Heb je leuke spullen gevonden? Wij alvast wel! Kan ook niet anders, met zo veel leuke dingen...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen