vrijdag 9 september 2016

verjaardagskaart

Hallo iedereen,

ik heb gezien dat ik twee nieuwe volgsters bij heb, welkom, Peggy en Inge'tje hopelijk kunnen voor elkaar een inspiratiebron zijn.

bedankt trouwens voor alle commentaar op mijn kaartje van het KKT, 't deed me veel plezier om zulke leuke commentaren te lezen.

een verjaardagkaartje voor iemand van de stempelgroep "creatief met stempels".
de bloemen zijn gestempeld met de misty, wat is dat toch een makkelijk hulpmiddel om in laagjes te stempelen.
de achtergrond is gemaakt de de gellyplate en dan door een embossingmal gehaald.

groetjes
Els

1 opmerking:

  1. Hoi Els,
    Wat een mooie kaart. Die embosing is erg leuk en ook de bloemen! In laagjes stempelen met de misti, daar moet ik eens wat meer van weten, want dat snap ik niet helemaal.
    Het is jou zo te zien goed gelukt.
    Ciao,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen