Over mij

Mijn foto
puurs, Belgiƫ, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

zondag 11 september 2016

elfen

Hallo iedereen,

enkele kaartjes nav een workshop, gevolgd bij elke.

achtergrond gemaakt met de zig-colors en water, stencil gesponsd

achtergrond gemaakt met de brayer en nieuwe inkten i-zink, hele mooie kleuren in het assortiment, een stencil ervoer gesponsd en een tekstje

achtergrond met de gelliplate

een variatie op de workshop bij Elke

prettige avond nog.

groetjes
Els

3 opmerkingen:

Laurette Paelinck zei

Els, hele.mooie kaartjes met mooie,achtergronden.
Groetjes, laurette

Nancy Soetaert zei

mooie reeks kaartjes! Je achtergronden zijn mooi gelukt, mooie tekststempels ook!
fijne dag
nancy

Enny zei

Prachtige kaarten Els, de achtergronden zijn super ! Groetjes, Enny