dinsdag 13 februari 2018

Blaadjes

ATC's

Eentje dat ik nog niet laten zien heb. 
In de herfst was het onderwerp : blaadjes.

ik vond in de restjesdoos verschillende achtergrondrestanten, net groot genoeg voor een atc. een gesponst en geëmbossed stukje, een gesponst stukje in de juiste kleuren en een stukje met alcoholinkt bewerkt.
enkele blaadjes, enkele takjes uitgestanst, een sjabloon een stempel gebruikt
en zie hier het resultaat


het onderstaande kaartje is bestemd voor de moderator van de groep ATC in België



groetjes
Els

3 opmerkingen:

  1. Hey Els,

    Deze zijn leuk... Toch altijd gezellig, die herfstkleuren op een kaart!!

    En ja, ik heb een beetje gesmokkeld gisteren. Had een kaart voorgeprogrammeerd en ineens viel mijn € dat het Valentijn was en dat ik mijn DT-project eigenlijk wou tonen...
    Ben dus toch betrapt!
    Kaartje volgt later nog...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Els,mooie ATC's met prachtige kleuren ! Zeker geslaagde werkjes !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie ATC's Els, prachtig gedaan met "restjes" !
    Ik moet er nog aan beginnen, had nog niet veel tijd met mijn "patiënt"....
    Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen