zaterdag 17 februari 2018

verjaardagskaart

Hallo iedereen,

een verjaardagskaart voor de schoonzoon van vrienden..Ze is onderweg met de post, maa omdat hij toch niet op mij, blog kijkt, kan ik ze nu al tonen.
Hij geniet graag van een lekker glaasje. 
Het geëmbosste stukje en het wijnglas lagen al een tijdje in de restjesdoos. de tekststempel heb ik teruggevonden bij het opkuisen van mijn tafel. Een bijpassende kleur cardstock gezocht en alles samengesteld.
Ik hoop dat hij ze leuk vind.

Ik vind het altijd moeilijk om een kaartje voor een man te maken. materiaal heb ik meestal wel, maar inspiratie  ontbreekt soms.

bedankt om een kijkje te nemen op  mijn blog.

fijn weekend nog
Els

4 opmerkingen:

  1. Hele leuke en vrolijke kaart. Mooi, dat geel en paars!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze wel heel mooi hoor! Missie geslaagd zou ik zeggen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat van die mannenkaarten daar kan ik volledig inkomen, ik vind het ook veel moeilijker dan voor een vrouw, maar je bent zeker in je opzet geslaagd en je zal iemand weer heel gelukkig maken!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ideaal voor een man, heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen