zondag 29 april 2018

workshop

Hallo iedereen,

bedankt voor de toffe commentaar op mijn kaartjes voor het KKT
vorige vrijdag volgde ik bij Elke Verschooten een leuke workshop. we werkten NUVO shimming powder, een product dat ik nog niet kende. Het is een heel fijn poeder en geeft een glimmend effect


dit is mijn resultaat van de wotkshop
Helaas voor ons waren de gebruikte kleurtjes niet meer beschikkbaar, dus nam ik andere kleurtjes mee en probeerde het thuis nog een keer. deze kaartjes zijn het resultaat.
een combinatie van rood - groen en purper

eenzelfde cominatie van kleuren, toch een heel ander resultaat

Er ligt nog een kaartje te drogen waarin ik een beetje brusho heb verwerkt, dat kan ik pas vanavond afwerken en laat ik morgen zien.
ik ben erg tevreden over het restultaat. 

bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog.
Fijne avond nog
Els

6 opmerkingen:

  1. Waw, dat ziet er heel bijzonder uit!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleuren op de eerste kaart vind ik prachtig!
    Ze hebben alle die een bijzonder effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.....wat een prachtig resultaat Els......het zijn drie schitterende kaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello, I am Viltsumari from Finland. I participated in the international ATC exchange and I got one of your cards. Thank you! I really love it! You are very good artist! Have a nice spring! Maybe we can exchange more cards later? Anyway, bye!
    P.s My blog is linked to my name

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je mag zeker tevreden zijn, ze zijn super mooi geworden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen