maandag 7 mei 2018

geëxperimenteerd

Dag allemaal,

bedankt voot jullie reacties op mijn vorige post. Ik ben blij van jullie reacties en blijf ze graag lezen.

vandaag nog enkele kaartjes waarbij ik geëxcperimenteerd heb met NUVO shimming powder en een mooie stempel van Geralda Janssen, aangekocht op het ASevent in Nijkerk.




hier heb ik een beetje gele brusho gebruikt, enige verschil : brusho glimt niet ,
maar wel mooi combineerbaar met het nUVO poeder


bedankt om een bezoekje te brengen op mijn blog
fijne avond nog
Els

4 opmerkingen:

  1. Wauw, dat ziet er prachtig uit Els, heel mooie kaarten ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo Els! Dat heb je prachtig gemaakt!! Kleine kunstwerkjes zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor ! je kaartjes zijn weer mooi, een tof spul, ga ik ook zeker aanschaffen.
    Fijn weekend, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn je kaartjes mooi, die kleuren die door elkaar lopen, top
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen