woensdag 31 oktober 2018

KKT Blauw en paars

Dag iedereen

't is al weer een tijdje geleden dat ik iets op mijn blog liet zien, ik ben wel druk bezig geweest met allerlei kaartjes, heb alleen nog geen tijd gehad.....

ook voor de kaart van vandaag, vele ideeën, weinig tijd, jullie herkennen het wel......
daarom ook maar een kaartje vandaag
een nieuwe stempelset van kaiserkraft lachte me vanmorgen toe op mijn knutseltafel, blauwe en purpere inkt erbij genomen en beginnen sponsen, en na een klein kwartiertje was dit het resulaat. Nog nooit zo snel een kaartje gemaakt denk ik.
Kijken jullie mee ?

wil je zien wat de anderen gemaakt hebben, neem dan een kijkje op Martina's blog http://martinaskaartjes.blogspot.com, daar vind je een lijstje. Ik ga vanavond een blogronde doen en reacties plaatsen.

ik kijk al uit naar jullie reacties op mijn kaartje.

fijne dag nog
Els

24 opmerkingen:

  1. Ja hier helemaal hetzelfde. Veel ideeën en te weinig tijd. Maar het is je toch weer gelukt!!
    Leuk kaartje Els.
    Fijne week!! Tot het volgende KKT!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig zo een nieuwe stempelset die gezellig naar je ligt te lachen! Dan krijg je vanzelf wel inspiratie.. Je kaartje is super, prachtig achtergrondje in de KKT kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige achtergrond in de KKT kleuren , mooi geheel geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is een mooi kaartje geworden hoor! Erg mooi gedaan en leuke stempels! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. grappig kaartje is het zo geworden
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappige kaart heb je gemaakt! Leuk dat robotje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een pré-puberkaart, leuk met de robot en streepjescode

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aah datvrobotje is echt heel erg leuk! Toffe kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Els, ik herken het stempeltje, want kocht het vorig jaar voor Miel en die maakt er heel graag kaartjes mee. En snelle maar niettemin een mooi kaartje hoor. Groetjes,
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Grappig dat veel kaarten beinkt zijn, maar ik vind ze dan ook prachtig op deze manier. Gaaf gedaan.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart met een super leuk robotje erop.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie achtergrond gemaakt.
    En best lief dat robotje..

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooie kaart Els, leuke robot ! Ja, ja, nu weet je ook al, dat gepensioneerden weinig tijd hebben hé.... :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi jouw kleurenkaartje Els...prachtig in deze zachte kleurtjes en ook een geinig robotje erop..

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart in deze kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig achtergrondje voor deze leuke robot!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk kaartje, heel leuk die robot. Knap gedaan, Els!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Els,

    Ben wat later maar een optreden van Niels de Stadsbader in 't sportpaleis en de olifantjes namen al mijn tijd in beslag...

    Weinig tijd? Daar ken ik alles van, ik maakte mijn kaart 's morgens nog op 7 minuten tijd... De jouwe is toch weer goed geslaagd in zijn opzet!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt toch een mooie kaart gemaakt ondanks weinig tijd
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart en toch ook een mooie kleurencombinatie. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke robotkaart en de kleuren zijn prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk die robot op die zachte tinten.
    Door de vakantie met de kinderen had ik geen puf om te bloggen afgelopen week, daarom zo'n late reactie.

    BeantwoordenVerwijderen