woensdag 26 september 2018

KKT KRAFT en LICHTBLAUW

Hallo iedereen,

vannacht werd ik wakker, o jee morgen KKT en nog geen idee voor kaartjes.........
Nancy S heeft lichtblauw gekozen als twee kleur, vond ik wel een mooie combi en dan wel wat ideen, maar nog tijd zat, dacht ik......
Ben immers druk bezig aan een project voor de zoon, dat begin oktober klaar moet, maar daarover later meer........

Vanmorgen heb ik wat spullen bij elkaar gezocht, wou iets doen met alcoholinkt.....
zag ik ook olifantjes (dacht aan Nancy P), dennenbomen (moet dringend beginnen), monstertjes en vlinders op de keukentafel liggen.....
ben dan maar gestart met achtergrondjes te maken met twee kleuren alcoholinkt
heb olifantjes, dennenbomen, monstertjes uitgestant
cardstock om maat gesneden en begonnen met samenstellen, hier en daar een glittersteentje gebruikt,
't was 12 u voor ik het wist, ben wel tevreden dat de inspiratie bleef komen......

wil je weten wat de anderen gemaakt hebben, kijk dan even op het lijstje op het volgende blog http://martinaskaartjes.blogspot.com
ik ga vanavond een reactie achter laten op de verschillende blogs. 
Alvast bedankt om op mijn blog een reactie te plaatsen.

kijken jullie mee naar mijn bijdrage aan dit KKT







O ja, Nancy er komen een paar kaartjes jou kant op

fijne dag nog
Els

20 opmerkingen:

  1. Wow, jouw inspiratie was echt niet te stoppen, Els....prachtige kaarten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een inspiratie had jij vanmorgend. Ze zijn echt leuk geworden
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige serie kaartjes, stuk voor stuk mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, wat een mooie reeks kaartjes! Leuk gedaan Els.
    En leuke stansjes heb je allemaal.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve kaartjes allemaal, vooral de olifantjes! Zo schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn allemaal mooie kaartjes in de KKT kleuren, prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige serie, goed bedacht vannacht . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow......Els......wat een inspiratie zeg!
    Je hebt een serie hele leuke kaartjes gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou jou last minute kaartjes zijn een hele serie geworden. Leuke kaartjes, en ja een supermooie combi. Groetjes, Nelleke u

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Els, inderdaad je inspiratie kon niet meer stuk. Je hebt je best gedaan met leuke resultaten.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sjonge Els, wat een boel en dan te bedenken dat het je 's nachts pas te binnen schoot. Ik vind het razend knap en die olifantenkaartjes zijn vooral erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hahaha, leuk te zien dat er mensen zijn die de olifantenopdracht ook nog in het achterhoofd hebben... inderdaad, twee vliegen in 1 klap ! goed gezien. ze zijn trouwens allemaal leuk geworden en geslaagd
    fijn dat je er weer bij bent deze maand ! superleuk is dat weer,
    sorry voor mijn late reactie (zit ziek thuis met strottenhoofdontsteking....)
    grtjs,martina
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke serie Els!! Fijn zoveel inspiratie.
    Tot de volgende KKT!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waw, reuzegoed gewerkt Els, heel mooie reeks kaarten!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo, dat zijn er een hele hoop.
    De 1 leuk, de ander grappig en weer een ander schattig, kortom leuke kaarten.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Els,

    Yeeh!! Olifantjes!! Ik zag jouw kaartjes gisteren al tijdens mijn middagpauze, maar ik kan dus op mijn werk niet meer reageren op blogs... Dat is geblokkeerd... Zo zonde want ik deed dat graag tijdens mijn middagpauze...

    Jouw kaartjes zijn stuk voor stuk erg geslaagd, opdracht meer dan goed volbracht dus...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WoW, wat een mooie serie, heel tof!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Els, en zo veel! Knap gedaan in deze kleurencombinatie.
    Fijne dag,
    groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen