maandag 3 september 2018

Workshop bij The Stamping Cottage

Hallo iedereen,

bedankt voor jullie vele en schitterende reacties op mijn kaartje voor het KKT. Ik blijf ze heel graag lezen
Ik was zelf verwonderd van de vele deelnemers en de diverse creaties die ik zag verschijnen op de verschillende blogs, zelfs een mannenkaart in deze kleurencombo. Had zelfs niet gedacht dat het kon. Bedankt voor jullie inspiratie

Vorige vrijdag heb ik een leuke workshop gevolgd bij The Stamping Cottage in Schaijk.. Vanop mijn vakantieadres was de afstand niet zo ver tot in Schaijk.
Bedankt Annelies voor de uitlegen de nuttige tips, de andere deelneemsters voor de sfeer en de babbels en Angela bedankt voor de ontvangst en de leuke attentie.
Het kaartje met het grappige jongentje is het resultaat van de workshop met distressinkten
verder nog wat aankopen gedaan en er al enkele kaarjes meegemaakt

groetjes vanop de Veluwe
Els



2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er prachtig uit Els, tof, dat je in je vakantie nog zo'n leuke workshop kon volgen, en natuurlijk ook wat "shoppen" ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen