woensdag 29 augustus 2018

KKT ORANJE EN KRAFT

Hallo allemaal

wat vliegt de tijd toch snel,
Martina mailde me dat ik de kleuren voor deze maand mocht kiezen. Ik was erg verbaasd want ik toch juist gekozen .......... even de kalender erbij genomen en dat was al een jaar geleden .......
Ok, dan maar even mijn hersenen gepijnigd, gaat wat trager sinds ik niet meer hoef te gaan werken........(grapje) en na wat denkwerk was ik eruit. er zouden creaties met oranje en kraft verschijnen op de laatste woensdag van de maand. Ik vond niet direct een goede afbeelding of een goed sfeerbeeld, dus maakte ik maar zelf een kaartje. Dat prijkt al een maand op Martina's blog.


Een tweede en derde kaartje waren ook heel snel klaar. Ik gebruikte een soort handgeschept papier dat ik al lang geleden bij Elke kocht, twee felicitatiestempels van Craftemotions en een vlindersnijmal. Daarmee was het mooie papier op gewerkt en mijn voorraaddoos weer een beetje aangevuld. Op het vlinderkaartje zette ik nog geen tekst.



ik hoop dat jullie de kleurencombi leuk vonden om te doen en kijk nieuwsgierig uit naar jullie creaties.
hieronder een lijstje van alle deelnemers
1.Crea Nancy10.Margreet19.Sarah
2.Nelleke11.Nicole20.Ans S.
3.Colien12.Marijke21.Jolanda S
4.Femminde13.Diny22.Gerrie
5.Jantine14.Ger Janne23.Nancy-tisallemaalhandwerk
6.Martina's kaartjes15.Rosina24.chantal
7.Marfien16.Bep25.annemarie en merit
8.Laurette17.Mariken26.Grietje Jansen
9.els van herck18.! neke


en ik hoop dat het lukt om vanop mijn vakantieadres te reageren op jullie werkjes

Fijne dag en geniet van al het moois dat in blogland verschijnt.
Els

23 opmerkingen:

  1. Je hebt het ons niet gemakkelijk gemaakt. Ik vond het een hele moeilijke combinatie. Met wit of een felle kleur steekt het mooier af. Dus denk dat het aan mij ligt. Maar inderdaad ben sinds april op pensioen en herken wat je schrijft. lol
    Je kaarten zijn leuk en mooi.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo gaat het natuurlijk lekker vlotjes he ? =) Leuke kaartjes en je ziet, ondanks de moeilijkheidsgraad, is het de meesten toch wel gelukt om er toch iets moois mee te maken.
    bedankt voor je kleurenkeuze
    bedankt voor je deelname deze maand, zonder deelnemers, geen kleurenkaartenteam, dus.... dank je wel !
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gelukkig had ik nog wat oranje liggen anders was het niet gelukt. Wel eens wat anders om uit te proberen. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stempels heb je gebruikt, vrolijke serie Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een leuke combinatie aan kleuren uitgekozen. Kraft vind ik altijd leuk om te gebruiken, oranje gebruik ik meestal iets minder. Maar dat maakt de uitdaging leuk!
    Jij hebt ook leuke kaartjes gemaakt in deze kleurtjes!

    Groetje, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Els,

    Leuke kleurencombo heb je gekozen. Ik wist meteen wat ik er mee ging doen... haha!!
    Je maakte toffe kaarten op heel mooi papier. Ben fan!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, prachtige kaarten Els, heel mooie kleuren-combinatie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vond het een moeilijke combi maar vooral omdat ik al niet met craft werk en oranje niet veel van in huis heb! Maar jou kaartjes zijn goed gelukt en leuk die cirkels in het papier. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat de inspiratiekaart er ook al eentje van jouw hand was, ik was al nieuwsgierig waar je m vandaan had!
    Bedankt voor je kleurenuitdaging. Ik vind het een mooie combinatie !
    Groetjes, Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vond je kleurencombi super, maar dan wel in combinatie met wit of zwart zodat het niet te flets uitviel!
    Jouw kaartjes zijn heel mooi, tof papier van bij Elke!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige serie kaarten, ik vind ze helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Els, ik vind je kaartjes super. Met de tekststempel heb je eigenlijk niet meer nodig.
    Eerst vond ik het een moeilijke kleurencombi... ik schreef de opdracht op een briefje, kleefde die op mijn bureau : oranje en kraft en maakte 2 kaartjes, oranje en scrap.
    Op een nacht werd ik er van wakker... ben naar de pc gegaan, naar de opdracht gekeken … (hoe zot kan een mens zijn) en heb 's anderendaags een nieuwe kaart gemaakt en zo blijven we bezig, maar heb er toch van genoten. Geniet jij nog van je verlof. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vond het een leuke kleurencombi, Els, en jouw kaartjes zijn prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaartjes met de teksten Els!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Was geen makkelijke combi die het hebt verzonnen maar wat ik langs zie komen is prima gelukt.
    Mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Tot het volgende KKT,
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vond het inderdaad een pittige challenge maar des te leuker om de uitdaging aan te gaan. Voor de hand liggende kleurencombinaties kan ik zelf wel verzinnen maar hier was ik waarschijnlijk niet snel zelf opgekomen. Bedankt dus voor de inspriratie en de prachtige kaartjes die je als voorbeeld hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

  17. Moeilijke uitdaging deze kleurencombi, maar jouw kaarten zijn prachtig oranje en kraft.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaarten zijn het geworden met mooie tekststempels.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi Els! Je voorbeeldkaart was ook tof. Ik probeer altijd zo weinig mogelijk wit of zwart erbij te gebruiken... en dat was deze keer wel lastig. Maar het is gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vond het een leuke combi.
    Je maakte er nog twee toffe bij!
    Ik hoop dat je mijn mail met bedanking over je sterkte kaart hebt ontvangen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaartjes, mooi lettertype heb je gebruikt.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Daar ben ik ook nog. Ik vond het een lastige uitdaging, oranje niet helemaal mijn ding, maar ik ben verrast door het resultaat van iedereen. Je maakte ook mooie kaarten en ook handig om er niet altijd een tekst op te zetten, dat kan altijd nog. Zo had ik van de week 4 rouw kaartjes verstuurd. En dan bevind ik het makkelijk als ik wat kan pakken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen