maandag 13 augustus 2018

verjaardagskaarten

Hallo iedereen,

hartelijk dank voor jullie toffe reacties op mijn KKT kaart. Ik blijf ze graag lezen.

vandaag twee verjaardagskaarten ik vrstuurde.naar Aranka en Jarro, dochter en zoon van Sarah

Aranka is een creatieve meid - de stempel zat als geschenkje bij een engels tijdschrift

binnenkant - letters ingkleurd met de Winston n Newton aquarelstiften

Jaro was in de ban van het WK voetbal - de tekening haalde ik van internet, de puzzelstukjes vond ik ens bij Zeeman

de binnenkant haalde ik eveneens van internet, de stempel werd ingekleurd met W&N aquarelstiften.

bedankt om een bezoekje te brengen aan mijn blog
Fijne dag nog

4 opmerkingen:

  1. wat een superleuke kaarten maakte je voor de kids van Sarah !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en persoonlijke kaartjes Els, En hele leuke tekststempels.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartjes zijn heel tof en hangen hier op.
    Nogmaals bedankt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele leuke kaartjes Els!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen