woensdag 25 juli 2018

KKT grasgroen en oranje

Dag iedereen,

vandaag alweer laatste woensdag, betekent ook dat vele blogs oranje en grasgroen kleuren.

ik vind het een leuke combinatie, toch duurde het even voor ik een ideetje had.
tussen de opruimingswerken ter voorbereiding van de renovatie van de badkamer rijpte langzaam het volgende resultaat.




benieuwd naar andere creaties in deze kleuren, neem dan een kijkje op martina"s blog:http://martinaskaartjes.blogspot.com. Daar vind je een deelnemerslijstje.

ik ga vanavond nog een kijkje nemen op de deelnemende blogs.
Bedankt alvast om een reactie op mijn pagina achter te laten.

groetjes
Els

17 opmerkingen:

  1. twee schitterende kaartjes, vind de kleuren combinatie groen oranje had ik niet gedacht.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele leuke kaartjes Els!
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow prachtig de bladeren zijn ook zo gaaf!! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou zo van die grote bladeren, heel gaaf. Ik heb ze ook gebruikt. Je kaartjes zijn mooi geworden, fris en vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes Els. En toch ook weer zo verschillend.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele vrolijke kaartjes, leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beide kaartjes zijn leuk en geslaagd ! veel succes met de verbouwingswerken
    fijn, dat je, ondanks de hete temperaturen, van de partij bent deze zomermaand !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan. Die bladeren bij de eerste zijn zo tof!x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee leuke kaarten heb je voor het KKT gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2 heel verschillende kaartjes, leuk gestempeld en mooi verwerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaarten voor het KKT, toffe bladstempel op de eerste kaart, leuke blaadjessnijmal op je tweede kaart!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Els, twee geslaagde kaartjes ! Mooie achtergrond van de eerste !
    Ja, soms heeft,het wat tijd nodig om iets te maken, maar je ziet het lukt wel he. Mijn kaart is af, maar mijn laptop is sinds vorige week in de reparatie en via de iPad kan ik mijn foto niet in mijn blog krijgen. Van zodra deze terug is, zet ik mijn kaart op mijn blog.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kkt kaartjes, vooral die met de bladeren vind ik leuk, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaartjes Els! Zeer geslaagd.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Els,
    Het is een heel vrolijke combinatie van kleuren vind ik. En jouw kaartjes zijn heel leuk. Altijd erg verrassend om de KKT blogs langs te gaan en te zien wat iedereen er voor idee bij had.
    Groetjes,.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Els,

    Oh, ook een nieuwe badkamer in 't verschiet? De onze krijgt vorm... Nog wel wat werk aan maar manlief doet veel zelf.
    Leuke kaartjes maakte je. Vind de bladeren-achtergrond heel mooi!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, supermooie kaartjes Els, echt vrolijke kleurtjes ! Succes met de badkamer-werken ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen