woensdag 15 augustus 2018

70

Dag iedereen,


Voor Ann maakte ik - met de inspirati van en werkshop bij Elke - dit kaartje.
Zij werd dit jaar - samen met haar man Bob - 70 jaar en ik was aanwezig op hun verjaardagsdrink.

de bloemenkransstempel  - waarvan ik de binnekant uitknipte omdat ik zo de cirkel wilde maken, - kleurde ik met de Zigcolors. Een geëmbossed vellumblaadje ertussen en op de binnenkant een verjaardagsstempel en een stencil met vlinders. Enkele strassteenjes maakte de kaart af







ik was tevreden over het resultaat.
Wat An ervan vond, hoor ik later wel, want alle geschenkjes werden verzameld in een grote doos, om later nog na te genieten van hun verjaardag.
Voor haar man had ik nog een kaartje in de voorraaddoos zitten

bedankt om een bezoekje te brengen op mijn blog
fijne dag nog
Els

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en vrolijk kaartje. Erg leuk gedaan met die cirkel met bloemen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een SUPER mooi kaartje ! Helemaal mijn ding !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart even vergroot zodat ik het goed kan bekijken. Mooi en bijzonder, frisse kleurtjes. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen