woensdag 30 januari 2019

KKT donderblauw en goud

Dag iedereen,

een laat berichtje vandaag, maar nog net op tijd..... mijn bijdrage voor het eerste KKT van dit jaar.
ik vond de uitdaging dit keer niet zo moeilijk, want er lag nog donderblauw en goud op mijn knutseltafel, heb deze kleuren gebruikt bij een aantal kerstkaarten.





op Martina's blog zie je een lijstje van alle deelnemers  http://martinaskaartjes.blogspot.com
Ik weet niet of het me lukt om vandaag nog bij jullie langs te komen, maar  morgen zeker wel.

bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog.
groetjes en als je de baan op moet, wees voorzichtig en veilig thuis.
Els

10 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik vond het ook een toffe combi.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk zijn deze nog op de valreep geworden, mooi gemaakt
    fijn dat je er bij bent deze maand, op naar de volgende uitdaging,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Els,
    dat is dan handig, als je het nog had liggen! Leuk met de hexagons. Ik vind het dus ook een mooie combinatie voor kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende KKT kaarten Els!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chic deze kaarten Els. Dat goud geeft ze een feestelijk tintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes, een mooie kleurencombinatie.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, Els. Mooie kleurencombinatie is het.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje. Mooie combinatie was het ook he.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een wat late reactie om je te laten weten dat je prachtige kaartjes maakte voor het KKT. Ook je post van vandaag zitten hele mooie kaartjes tussen vooral die bloem en dat verven met parelmoer inkt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen