woensdag 6 februari 2019

afgewerkt

Dag iedereen,

hier enkele kaartjes die ik thuis afwerkte na de maandelijkse knutselavond van de hobbyclub. er zit zowat van alles tussen.
black ice techniek, ik bezit geen zwarte stazon inkt, maar wel rode en daarmee geprobeerd

achtergrond gesponst met distress

druppels acrylverf tussen twee plexiplaatjes gedrukt en daarna afgedrukt p papier

embossing met hexagrammen, slechte afdruktjes versneden in kexagram


tekstdoorloop en bloem in stukjes verhoogd opgekleefd, moeilijk op de foto te zien


bloemen ingekleurd met perfect pearls



fijne avond
Els

5 opmerkingen:

  1. Een mooie serie Els, en voor elk wat wils.
    Deze week was het ook weer leuk, maar ik moet ze nog afwerken.
    Gr, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Els, allemaal verschillende technieken, super gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze kaartje Els...een mooe diversiteit ..en allemaal prachtig afgewerkt...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk! En die met dat sneeuwmannetje...! :-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaaa! Gevonden!!! De onderste kaart is nu van mij! Wat ontzettend lief dat ik die mooie kaart van jou voor mijn verjaardag heb gekregen. Zo attent. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen