woensdag 27 februari 2019

KKT goud en bordeaurood

Hallo iedereen,

vandaag ben ik er vroeger bij met mijn creaties in de gevraagde kleuren. Vorige maand postte ik vrij laat en heb ik gemerkt. 

Marfien koos deze maand voor deze combi.
Ik heb toch wat moeten nadenken over deze kleuren. het eerste idee was, maak dezelfde kaart als bij de vorige combi, maar dat vond ik toch te makkelijk. en dan lieten de ideeën het afweten. Uiteindelijk is het me toch gelukt om wat te maken.



moeilijk te zien op de foto, maar de cirkels en het woord zijn uitgestanst uit bordeau papier waarin goud is verwerkt
ik gebruikte de bordeaugouden cirkels restjes) om de witte cirkels op te vullen. rondom stempele ik gouden cirkels 
er kan later nog een tekstje op als het nodig moest zijn
een z-kaartje met het bordeaugouden papiertje,
gevonden tijdens de kerstperiode in de Aldi
de tekststempel afgedrukt met gouden inkt en geëmbossed, daarna uitgeknipt.

Ik ga een kijkje nemen op Martina's blog, daar staat vemeld wie er meedoet aan deze challenge. http://martinaskaartjes.blogspot.com

alvast bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog en een reactie achter te laten.
groetjes
Els

27 opmerkingen:

  1. Jouw Z kaart is super mooi!
    Het is een mooie combinatie deze keer.
    Bedankt voor het kaartje voor Moriander! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk is de kaart geworden ! mooi gedaan, stijlvol
    bedankt weer voor je deelname deze maand ! op naar de volgende
    uitdaging,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie reeks kaarten, met de chique kleurencombi al dan niet nadrukkelijker aanwezig!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW geweldig leuke kaart!!!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en rustige kaartjes waar de aandacht naar het papier gaat. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, maar liefst 3 kaarten! Wat knap! Mooi papier had je in de gevraagde kleuren. Ik vind die met de cirkels erg leuk. Maar die z-fold ook! Heel geslaagd!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes in verschillende stijlen, heb het papier bij de aldi in de opruiming gekocht, heb alleen goud en wit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed bezig Els, met deze prachtige reeks kaarten! Erg mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje, zelfs drie kaarten in deze mooie keuren! Ik ben altijd al blij als er eentje af is ;-) Ze zijn mooi, allemaal op hun eigen manier, Fijne dag, Els!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super dat je nog papier had in precies deze kleuren. Mooi kaarten heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat handig dat je papier had in deze kleuren! Mooie kaartjes zijn het geworden, ik moet bij de cirkels denken aan een lekker glas bubbeltjeswijn maar de derde kaart is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee doe bolletjes zo te kleuren met de restjes papier. Erg leuk gedaan en de Z-kaart is ook mooi. Weer goed geslaagd met de kleuren.Ik vond het wel moeilijk deze keer! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Els, de saxofoon is een patroon van silhouette, heb ik uitgesneden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alle drie mooie kaarten, de laatste heeft mijn voorkeur. Maar ieder op zijn eigen een mooi werkje.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goed bezig geweest met een top resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige serie kaarten in de gevraagde kleuren.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Els. En alles gebruikt ook nog!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een stel prachtige kaarten!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaartjes , ik ben vooral fan van de Z fold.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaartjes heb je met deze kleurencombi gemaakt Els...TOPPIE!!!
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw chique kaartjes heb je gemaakt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Els,

    Wat een feestelijke kaartjes maakte je!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaarten Els, en zo'n gouden details, maken je kaarten heel chique!!

    Groetjes en bedankt voor je lieve woorden op mijn blog
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaarten en ik vind ze er ook zeker chique uitzien! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Handig als je papier in de juiste kleuren hebt zeg haha.
    Erg mooi gemaakt alledrie.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dankjewel voor je reactie op mijn blog! Ik ben jou nu ook beginnen volgen. Ik zie hier ook héél veel moois...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen