maandag 11 maart 2019

stempeldag

Dag iedereen,

Voorbije zaterdag was het weer onze jaarlijkse stempeldag. Linda en Laurette hebben deze dag heel secuur voorbereid en ons weer wat bijgeleerd. Bedankt voor jullie tijd en inspiratie.
't was een leuk weerzien en of kennismaking met iedereen, gezellig bijgekletst, er zijn mooie foto's gemaakt en herinneringen gedeeld. en uiteraard zijn er ook kaartjes gemaakt, we hebben gewerkt met lyrakrijtjes, kleurpotloden en distress inkten. 








ik heb er in elk geval van genoten, en hopelijk doen we dit volgend jaar weer terug.

bedanktvoor jullie reacties op mijn post voor het KKT, ik heb ze met plezier gelezen.
Fijne dag en groetjes
Els

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes hebben jullie gemaakt! Super, die met de bloemen vind ik prachtig!Leuke dingen geleerd denk ik! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie werkjes heb je gemaakt!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het was weer een heel toffe dag ! Jouw kaartjes zijn ook prachtig geworden ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie kaarten, leuk dat er ook kinderkaartjes gemaakt zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie speciale kaartjes hebben jullie gemaakt!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen