woensdag 27 maart 2019

KKT Bordeaux en perzik

Dag iedereen,

vandaag alweer laatste woensdag van de maand, wat gaat de tijd toch snel. Sarah koos PERZIK bij het bordeaux vzan vorige maand.. ik vond het geen makkelijke combi., heb er eventjes moeten over nadenken. Tot ik bij het opruimen van verschillende snijmallen er enkele ontdekte die ik nog niet had gebruikt, daat was misschien nu wel het moment voor. en ging op zoek naar de gevraagde kleuren.en bleek dat ik geen perzik meer te bezitten. Toen kwam onze stempeldag eraan en Ilse had voor ieder van ons een pakje cardstock mee en wat bleek....... er zat perzik bij. Ikke blij  en daarmee heb ik volgende kaartjes gemaakt.






ik ga straks kijken bij de andere deelnemers, deze vind ik terug op  http://martinaskaartjes.blogspot.com. om een reactie achter te laten en zo wat inspiratie op te doen.

ik zou het fijn vinden om jullie reactie te lezen op mijn bijdrage. alvast bedankti
fijne dag nog
Els


22 opmerkingen:

  1. Els,
    je bent ijverig geweest ! Mooie en leuke kaartjes,
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een productie , was al blij met 1 kaart !
    Ze zijn zeer geslaagd !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel een mooie kleurencombinatie. De eerste kaart vind ik heel chic, maar ik vind ze allemaal heel erg mooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat pakketje papier van de stempeldag kwam dus als geroepen :-)
    Mijn zus, geen knutselaar, snapt niet dat ik - ondanks papier in allerlei kleuren - toch ook wel eens iets moet kopen, omdat ik die kleur echt niet heb :-)
    Je kaartjes zijn prachtig, wat een mooie stans die eerste!
    Leuke serie!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaartjes Els....allemaal toppertjes zijn het...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke serie weer Els, ik ken dit, als je eenmaal begint :-) heb je zo weer "voor elk wat wils"
    Mooie perzikkleur, heb je nu nog over voor de volgende keer?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De bovenste stans kocht een vriendin van me bij de Action. Toen ik hem zag dacht ik meteen 'die is handig voor het KKT!" maar ik heb hem helaas nog niet kunnen scoren hier. Jij dacht blijkbaar hetzelfde. Je kaartjes zijn superleuk! Volgens mij heb je al het perzik-cardstock gebruikt, het is een hele serie geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt in de kleuren van het KKT, super!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke serie kaartjes in de kleuren van het KKT.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt ook al zo veel kaartjes gemaakt! Ik had dat ook wel dat ik maar door ging met deze kleuren! Je hebt mooie kaarten gemaakt. Leuk die bloemen maar de tekst is ook mooi gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, je hebt zelfs vier kaarten gemaakt voor het KKT! Gave serie. Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie reeks kaarten, toch een leuke kleurencombi?
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Els,

    Tijd voor mijn blogrondje... Zelfs nog op woensdag!
    Ook bij jou weer een grote tekst op een kaart... Grappig, er zijn er wel meer, ook bij mezelf!
    Leuke kaarten maakte je, mooi in hun eenvoud!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Slim om je stansen hiervoor te gebruiken. Je hebt een hele serie weten te maken. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die stempeldag kwam jou heel goed uit, mooie kkt kaarten heb je gemaakt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke serie!! En super om dan je ongebruikte mallen te kunnen gebruiken.
    Tot de volgende x !!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi! Het ging je hier af. Mooie resultaten! X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Els, jij hebt mooie creaties gemaakt! Heel mooie combo. EN vaak kom je bij het opruimen dingen tegen die je of nog nooit of heel lang niet gebruikt hebt... Leuk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, wat een prachtige serie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, prachtige kaarten Els, heel mooi gedaan ! Ja, het begint te korten hé, tot ziens in Nijkerk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ha, wat ben jij lekker los gegaan met deze kleurencombo ! geslaagde kaartjes, mooi
    leuk te lezen dat jij ook wel spulletjes hebt liggen in het kader van 'wel gekocht, maar nog niet gebruik' =) mooi
    fijn dat je er weer bij was deze maand,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen