maandag 1 april 2019

hobby

Dag allemaal,

bedankt voor vele reacties op mijn KKT-kaartjes. ik blijf ze heel graag lezen.

Elke maand komen we met onze hobbyclub samen om gezellig enkele kaartjes te maken en probeert Ilse ons iets bij te leren.
Leuk om te doen en elkaar eens weer te zien en ervaringen uit te wisselen. We maken dan ook een kaartje af, Ilse bewaart deze,  houd zorgvuldig de boekhouding bij, zodat we  ook een ander kaartje terug krijgen. Laurette noteert de uitleg en verspreid deze via mail. op deze manier kunnen we thuis het nog eens toepassen.

deze maand een simpele CASkaart : 
·          Stempel je tekst op 2 kaarten op dezelfde plaats, via je stampingtool.
·          Leg dan je bloem of andere figuur  waar je ze wil over de tekst en 1 van de 2 kaarten.
·          Kleur je bloem,of ander figuurtje,  knip ze uit en kleef ze met 3D-foam op de kaart.
·          Dit kan je meerdere keren herhalen en zo kan je verschillende lagen leggen.


dit zijn enkele van mijn resultaten, ik moet er nog afmaken.

bedankt om een bezoekje te brengen aan mijn blog.
groetjes en nog een fijne dag
Els

1 opmerking: