vrijdag 26 april 2019

50

Dag iedereen,

bedankt voor jullie vele leuke en enthousiaste commentaren bij mijn kaartje van het KKT. ik was blij verrast en blijf ze graag lezen.

in mijn vorige post schreef ik bij mijn zus een bestelling afgeleverd heb. Zij vroeg een kaartje te maken voor een koppel dat 50 jaar getrouwd was en lid was van haar hobbyclub. Ik kreeg carteblanche, dat maakte het natuurlijk niet makkelijk. een voorwaarde : voldoende plaats om te schrijven en een plaats om geld in te stoppen.
Ik ben aan de slag gegaan met een oud model - ooit gemaakt bij Elke - rood cardstock (kleur van de liefde), goud (50jaar gehuwd is gouden bruiloft) en een oude Franse liefdestekst ik die ik bij Elke ooit gekocht heb.




de bloemenstempel is een van mijn aankopen op ASevent in Nijkerk en ingekleurd met distressinkt. 

mijn zus en de leden van haar hobbyclub vonden het zeer geslaagd, wat het koppel ervan vond, dat heb ik nog niet vernomen, want het feestje is pas dit weekend.
fijn weekend
Els

4 opmerkingen:

  1. Ziet er top uit !!!!
    Zal zeker in de smaak vallen !
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh, prachtig gedaan Els ! Ja, die tekst heb ik ook nog, past er heel goed bij ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er helemaal leuk uit ! niet makkelijk om aan alle voorwaarden te voldoen lijkt me, maar het is je aardig gelukt, mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart ! En heel fijn afgewerkt.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen