woensdag 10 april 2019

ATC's

Dag iedereen,

genieten van een weekje verlof in Frieland, wat knutselmateriaal meegenomen, en nog een aantal
extra atc's  gemaakt om te ruilen volgend weekend op het Art Specially Event in Nijkerk. ben daartegen hopelijk verlost van mijn keelpijn en lopende neus en hoestbuien. 







Hopelijk ben  ik daartegen verlost van mijn keelpijn en lopende neus en hoestbuien. 
ik kijk er wel naar uit, de vele standhouders en leuke, toffe workshops, vrienden terug zien, lekker bijpraten en nieuwe gezichten ontmoeten

bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog en wie weet zien we elkaar in Nijkerk. Ik heb een blauwe badge (CREATIELS) mee

groetjes
Els

7 opmerkingen:

  1. heel mooie ATC-kaartjes!
    Ik ga zondag naar Nijkerk.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook bij jou weer mooie dingen zien voorbijkomen Els!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zijn ze!
    Hopelijk snel weer beter! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer mooie atc's mee om te ruilen ! Verzorg je en misschien zien we,elkaar in Nijkerk !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke reeks ! geslaagde werkjes
    geniet nog van je verblijf en misschien zien we elkaar dit weekend wel,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen