woensdag 24 april 2019

KKT - perzik en geel

Dag iedereen,

ook ik heb genoten van het Art Specially weekend in Nijkerk. de vele en leuke workshop, het mooie materiaal, de babbels met verschillende KKT-leden, nu ken ik achter de namen ook de gezichten. ik heb een aantal workshops gevolgd, het resultaat krijgen jullie nog te zien, want tijdens dat weekend kreeg ik de vraag of ik last minute wou koken op een kamp, dat ga ik in juli ook doen. Ik heb ja gezegd en ben thuis gekomen, koffer uitgepakt en bestelling van mijn zus afgewerkt en bezorgd, deze krijgen jullie ook nog te zien, en opnieuw koffer ingepakt en vertrokken naar het kamp.

maar nu mijn kaartje voor het KKT
de opdracht perzik en geel..........ik zag het niet zo zitten, maar dat is toch de uitdaging elke maand niet, ....ik heb een modelletje uitgeprobeerd dat moeilijk leek, maar het ging vrij vlot.
een nieuwe stempel van Ludiec en een tekstje van CreaLies, aankopen van Nijkerk. en dit is het resulaat.

ik ga kijken bij alle deelnemers en natuurlijk een reatie achterlaten. je vind de lijst op Martina's blog .http://martinaskaartjes.blogspot.com

bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog en ben benieuwd naar jullie reacties.
fijne dag nog
Els

22 opmerkingen:

  1. ik zag die mooie stempel van Ludiec ook op Nijkerk, wat een leuke kaart heb jij er mee gemaakt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart heb je met deze leuke kleurencombinatie gemaakt!!

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart Els, leuk kaartmodelletje en die bloemenstempel is echt mooi!
    Vond het tof jou ook eens in het echt gezien te hebben!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, oh, gepensioneerden hebben het toch druk hé ! :)) Maar je kaart is prachtig, mooie kleuren zo. Die bloem van Ludiec wou ik ook graag, maar ze was al uitverkocht... Volgende keer beter. Groetjes en veel plezier op het kamp ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooie kaart, heel tof! Zeker weten dat de Art Specially weer leuk was, zo genoten daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart! Deze kleurencombinatie straalt wel rust uit :-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel tof, Els, goed gelukt, je kaartje in de KKT kleuren.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ja, ik heb je wel gezien bij de workshops, die grote waren al "uitverkocht" voor ik kwam
    Maar met wat kleine was ik ook tevreden en van meekijken leer je ook veel.
    Mooie kaart heb je gemaakt, leuk model en het stempel springt er uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het was inderdaad niet makkelijk ! in ieder geval, je hebt het er goed van af gebracht hoor, geslaagd kaartje, leuk effect met dat schuivertje
    fijn dat je van de partij bent deze maand,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, mooie stempel heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart!! Tof modelletje lijkt mij, ik kan het niet helemaal ontdekken welke je hebt gebruikt.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk dat je meteen je Nijkerkse aankopen hebt gebruikt voor dit kaartje! Mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart apart model ook, ja dit was echt wel een uitdaging maar iedereen heeft het er best wel goed afgebracht. Leuk je te ontmoeten in Nijkerk. Nu heb ik er een gezicht bij, we hebben een hele leuke dag gehad, groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig is je kaartje in deze mooie zachte KKT kleurtjes Els..een super leuk modelletje heb ervan gemaakt
    en ik ben best wel nieuwsgierig naar de resultaten van je workshops...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Els,

    't Is best een mooie kaart geworden!
    Fijn dat jij ook zo hebt genoten in Nijkerk!
    Het was echt fijn hé op onze ontmoetingsplaats... Gaan we volgend jaar zeker overdoen!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, dat was leuk, he Els! De AS. Je kaart is prachtig. Perfect in deze kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi Els. Frisse uitstraling en tof model!
    Jij had het gezellig druk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ben je toch een bezige bij hé. Maar je hebt je huiswerk goed gemaakt hoor, want je kaartje is heel mooi geworden. Tot hoors en tot binnenkort in Dendermonde.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wouw wat een mooi modelletje is dit en de bloemenstempel is prachtig! Zo te zien heb je leuke spulletjes gescoord in Nijkerk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je bent echt een bezige bij! Maar dit kaartje is geweldig leuk geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk model heb je gemaakt .
    De kleuren opdracht brengt ons soms van de wijs ... maar je ziet je hebt een prachtig resultaat verkregen .

    Het was inderdaad leuk om je te ontmoeten in Nijkerk .
    Vele groeten ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen