woensdag 15 mei 2019

25

Hallo allemaal,

een van mijn zussen, ik heb er drie, gaf me volgende opdracht : graag een kaartje in geel en zwart, koppel is 25 jaar getrouwd.

ik werkte drie verschillende versies uit

distress oxide, embossing, hartjeskrans 

distress oxide - hartjesstans - cijfers uitgestanst in witte kaart en gemat op zwarte achtergrond
binnenkant vorige kaart - uitgestanste cijfers hierin gekleefd

gele basiskaart, daarop zwart karton, geel strookje vastgezet tussen de twee, hierop terug een stukje zwarte kaart, deze combinatie gaat op (vergeten foto te nemen) gaat op en hier kleeft een wit stukje cardstock om boodschap te schrijven, verder afgewerkt met hartjeskrans

Mijn zus koos voor de laatste kaart, vermits het koppel hevige Lierse supporters zijn, vond zij deze het meest geschikt.
reacties van de ontvangers heb ik nog niet, het feestje moet nog komen.

Maar jullie reacties lees ik heel graag na jullie bezoekje aan mijn blog. ALvast bedankt
Els

2 opmerkingen:

  1. Weer mooie werkjes zien voorbij komen!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Els, de tweede en de derde zijn mijn favorietjes. Het "Laurette-kaarten" he.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen