woensdag 29 mei 2019

KKT GEEL en KOBALTBALUW

Dag iedereen,

vandaag zijn de kleuren GEEL en KOBALTBLAUW in KKT-land. 
Een makkelijke combi vond ik, en had dadelijk een aantal ideetjes, mijn kaartjes liggen dus al een hele tijd klaar om gepost te worden.


achtergrond gespoten nog in de restjesdoos gevonden,
geëmbossed en daarna bewerkt met een fijn schuurpapiertje
  
dit kaartje heb ik aan mijn vader gegeven voor zijn verjaardag, 
hij werd  86 jaar voorbij donderdag en vond het een speciaal effect kaartje

kaartje gekleurd met W&N-gele aquarelstift en uitgeveegd met een waterpenseel, 
bloem gekleurd met zigcolor blauwe tinten - tekst bij Craft &amp & Things

dit kaartje maakte ik na een workshop bij Craft & Things
het is een enkele kaart en als je de bloem omhoog doet, zie je een kaartjes waarop je kan schrijven.

ik ga straks kijken naar de andere  creaties en een blogronde doen en een reactie achterlaten . Een lijst van de deelnemers is te vinden op Martina's blog ; http://martinaskaartjes.blogspot.com

ik lees graag jullie reactie op mijn bijdrage aan het KKT. Alvast bedankt hiervoor
Fijne dag nog
Els

20 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig deze kaartjes, wij vonden het nog een moeilijk kleurencombi...maar het is prima gelukt en geeft een verrassend leuk effect die knal kleuren bij elkaar.

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi drietal. Wat is die laatste tekst krachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel toffe kaartjes! Ik vind die met de inktachtergrond ook heel bijzonder, special effect inderdaad!
    Groetjes
    Jantine
    (Alvast even tussendoor aan het spieken op de blogjes!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De achtergrond van het kaartje vind ik geweldig mooi gedaan. Ook de andere kaarten zijn echte KKT blikvangers, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes, Els. Vooral die voor je vader vind ik tof!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige reeks kaarten heb je gemaakt.
    Vooral de eerste vind ik super
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Els, ze zijn heel mooi geworden en iedere kaart totaal anders. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele toffe serie kaarten, stuk voor stuk zijn ze gaaf!
    Fijne dag verder en groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Drie frisse vrolijke kaartjes in deze KKT kleuren. Ondanks de kleuren zijn ze toch heel verschillend. Je vader was vast blij met deze speciale kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha, fijn te lezen dat je het helemaal niet moeilijk vond deze keer
    de kaartjes zijn dan ook allemaal leuk geworden, fijn dat je je zo lekker hebt laten gaan in deze kleurencombo
    fijn dat je er weer bij was deze maand,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige serie kaartjes in de KKT kleuren.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Drie kaartjes: jij bent goed bezig geweest! Zo leuk, he, in deze kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaartjes Els!
    Gefeliciteerd met je vader.
    Een heel fijn Hemelvaartsweekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaarten Els, heel mooie kleurencombinatie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Els,
    leuk dat je zo in het voren had gewerkt met deze combo. Je kaartjes zij heel leuk en mooi. Die voor je vader is prachtig. Leuk dat hij het en speciaal effect vond hebben!e

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie serie, en gefeliciteerd met je vader. Wat een leuk idee om te embossing en dan licht opschuren. Om te onthouden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Els,

    Heb nu pas tijd voor mijn blogrondje, hopelijk lees je mijn reactie nog...
    Wat een leuke kaarten maakte je! Van deze combo kan je niet anders dan vrolijk worden!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen