maandag 3 juni 2019

eindelijk afgewerkt

Hallo iedereen,

ik ben heel blij met de vele reacties op mijn kaartjes voor het KKT, Het doet deugt om ze te lezen. Hartelijk bedankt hiervoor.

op vakantie neem ik altijd wat knutselmateriaal mee. Deze keer verschillende afdrukjes en achtergrondjes die nog moesten verwerkt worden tot een kaart.


druppels acrylverf samen geperst tudden plexiplaatjes, plexi uit elkaar gehaald en kaartje erop gelegd en zachtjes verwijderd, laten drogen en dan afwerken

werkwijze zie vorige kaart

achtergrond gemaakt met alcoholinkt - bloem uitgestanst en op achtergrond gekleefd
perfect pearls - uitgestanst hart 

mijn doos is nog lang niet uitgeput, dus krijg er je nog wel te zien.

bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog. ik blijf jullie reacties graag lezen.
groetjes
Els

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat prachtige kaarten, gezellig dat je ook op vakantie nog kan knutselen ! Geniet er van! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk dat kliederen, het zijn hele mooie kaartjes geworden Els

    BeantwoordenVerwijderen