woensdag 26 juni 2019

KKT Kobaltblauw en koper

Dag iedereen,

laatste woensdag van de maand, dan is het weer tijd voor het KKT. Deze maand werden de tweede kleur gekozen door Nelleke
Ik vond het geen makkelijke opgave, maar ja dat is dan ook weer de uitdaging, nietwaar ?
Kobaltblauw heb ik nog genoeg liggen, koper is een kleur die ik niet zo voorradig heb. Toch nog enkele restjes gevonden en in een vergeten hoekje stond nog een potje perfect pearls.
en dit is het resultaat.





ik ga straks nog een blogronde doen en een reactie achterlaten bij de andere deelnemers. 
Wie er nog mee doet, dat zie je op http://martinaskaartjes.blogspot.com

hopelijk vinden jullie wat verkoeling bij dit warme weer
fijne dag nog
Els

19 opmerkingen:

  1. Heel mooi, Els, mooie strakke kaarten. Die bovenste is een soort tangram, leuk.
    Bij mij was koper ook moeilijk te vinden in mijn voorraad :-)
    Groetjes en fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie reeks, tekststansen zijn altijd handig he voor het KKT. Grijp ik ook al snel naar.
    Ik vind vooral je tweede kaartje super!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt, deze serie CAS kaarten, en toch weer heel verschillend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes Els!! Ik vind de bovenste de mooiste.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke reeks heb je hier staan ! mooi gedaan
    bedankt voor je deelname alweer,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt zowaar drie kaartjes gemaakt in deze kleuren! Knap hoor, ze zijn alledrie ook nog echt verschillend maar alledrie even leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het knap, zelfs meer dan één kaart voor het KKT in deze kleuren! Goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 geweldig leuke kaartjes in deze KKT kleurtjes Els...en ja daar had ik nou niet aan gedacht aan perfect pearls poeder...die ligt hier ook nog ergens in een of andere la...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je drie leuke kaartjes gemaakt Els....de onderste is wel heel gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige serie kaartjes in de gevraagde kleuren.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie variatie aan kkt kaarten heb je gemaakt, erg leuk, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Els,
    ik moet meteen aan Tangram denken bij het eerste kaartje! Heel gaaf gedaan. Ook je andere kaartjes zijn mooi! Knap, want het koper was nog best lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Els,

    Het is toch een leuke set geworden, alle 3 helemaal anders...
    En helemaal in het thema van het KKT!!
    Je bent de uitdaging goed aangegaan... niet altijd even gemakkelijk hé?

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, zomaar 3 kaarten en ze zijn allemaal tof!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh ja dat moet ik ook nog ergens hebben perfect pearls, niet bij stilgestaan, zo zie je maar dat een mens altijd wel iets kan maken he, leuk die uitdagingen en heel diverse kaarten
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een wat later reactie op het KKT kaartje maar hier ben ik dan toch nog. Leuk en gelijk drie. Ja was een echte uitdaging maar zeker wel leuk wat ik allemaal zie. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaartjes Els!! Hier was het ook echt een uitdaging. Maar jij hebt je prima gered.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi! Die grafische vormgeving is mijn favoriet!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen