woensdag 31 juli 2019

KKT koper en verroest koper

Dag iedereen,

wat een moeilijke uitdaging deze maand. Colien, je hebt het me niet makkelijk gemaakt, maar dat maakt het KKT juist zo leuk.
het heeft eventjes geduurd eer ik de combinatie zag zitten, maar tussen twee kookkampen door kwam toch de inspiratie. 
En vanmorgen heb ik een beetje geƫxperimenteerd met alcoholinkt en ypopapier. druppelen en blijven druppelen met de kleuren juniper, cool en copper en druppels solutions, tot ik tevreden was over het resultaat.
Twee snijmallen uitgezocht en voila het de afgewerkte kaartjes.


Straks die ik een blogronde, want ik ben echt wel benieuwd naar de andere creaties in deze kleuren. Wie er allemaal meegedaan heeft vind je op Martina's blog.   http://martinaskaartjes.blogspot.com

een fijne dag nog
Els

18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten Els !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Els,

    Gewaagd, gedurfd en helemaal geslaagd...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Els, mooi resultaat ! Ja het was geen gemakkelijke opdracht en heb voor deze keer gepast.
    Maar nu ik de resultaten zie, had ik beter mee gedaan, volgende keer beter.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal mooie en leuke resultaten geeft dit ! top hoor ! goed gezien
    fijn dat je er ondanks de vakantie en warmte weer bij bent !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dat heb je mooi gedaan, Els! Prachtig effect!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, er is niks van te zien dat je er moeite mee had, wat een mooie kaarten!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige stansen heb je gebruikt voor dit gave stukje "kliederwerk", je krijgt er zulke mooie kaarten mee, kun je nog wel eens doen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW wat zijn dit gave kaarten geworden, je kunt het er niet van afzien dat je er moeite mee had!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee super mooie kaarten !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is de eerste mooi, ben er weg van. Het was ook een prachtige combi. Jou ook goed afgegaan. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Els,
    Wat een leuke kaarten met die mallen.
    Gaaf effect zo.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi gedaan, heel apart, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helaas lukte het me gisteren niet om een blogrondje te doen, natuurlijk kom ik vandaag even kijken. Wat een leuke uitwerking van de kkt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben ook een dagje te laat. Maar natuurlijk sla ik je niet over. Je hebt het tof voor elkaar gekregen, wat een mooie kaartjes! Gave combo is het he?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een dagje te laat wegens werkzaamheden maar wat was ik benieuwd naar de uitwerkingen met deze kleuren! Moest wel lachen toen ik las dat je inspiratie tussen de kookkampen door aan kwam waaien maar zeker niet zonder resultaat. Je kaartjes zijn slim gevonden en prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, prachtige kaarten Els, het is je goed gelukt ! Hopelijk heb je ook nog wat "ME" time tussen al die kookkampen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ken de methode niet die je hebt gebruikt, maar het resultaat is erg leuk.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 2 prachtige kaarten . Groetjes ilse

    BeantwoordenVerwijderen