zondag 11 augustus 2019

verjaardagskaartje

Dag allemaal,

alvast bedankt voor jullie lieve en vele commentaren op mijn bijdrage voor het KKT. Ik blijf graag jullie reacties lezen.

Op het laatste kookkamp - voor mij dan toch - was er een meisje jarig. 
Meestal had ik mijn knutselkoffertje mee...... helaas deze keer niet. 
Maar tijdens het boodschappen doen, kwam ik langs een Action, daar vond ik een aantal leuke stempels en benodigdheden. Met deze eenvoudige materialen heb ik een snel kaartje gemaakt voor haar.

bij het dessert - vanillepudding met hagelslag en slagroom, omdat het toch een beetje feest was - hebben we haar verrast met dit kaartje.
Zij was blij verrast en vond het een leuke kaart. 

Een fijne zondag nog
Els

1 opmerking:

  1. Wauw, dat heb je knap gedaan Els, zomaar eventjes in de rapte, een super mooi kaartje ! Oh, vanillepudding, da's lang geleden, ik krijg zowaar goesting.... :)) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen