woensdag 28 augustus 2019

KKT verroest koper en steenrood


Dag iedereen,

wat een uitdaging weer deze maand. ik vond het in elk geval toch een moeilijke.
momenteel ben ik vertoef ik op Veluwe en heb gewoontegetrouw een knutselkoffer - in dit geval een knutselmand - mee, vol met kerstspullen, omdat ik dringend moet beginnen aan kerstkaarten. 
Tot een mailtje mij herinnerde aan een atc-swap waarvoor ik mij opgegeven had, met als thema vakantie in de ruimste zijn van het woord. Vond ik toch nog tussen de kerststempels enkele kleine stempeltjes waarmee ik iets kon. 
Dus heb ik beiden gecombineerd. Even een aantal distressinkten samengevoegd om de gevraagde kleuren te bekomen - was niet zo eenvoudig - en hopelijk voldoet het onderstaande resultaat voor het KKT en de atc-swap.


Wil je meer zien van deze kleurencombinaties, neem dan even een kijkje op 
 http://martinaskaartjes.blogspot.com

ik ga proberen vanavond een blogronde te doen en reacties te plaatsen, hopelijk lukt het, want de wifi werkt niet zo goed.

alvast bedankt voor jullie reacties op mijn bijdrage; ik blijf ze graag lezen.
groetjes
Els

16 opmerkingen:

  1. een leuke set kaartjes is het geworden zo ! mooi gedaan, blij dat het je toch gelukt is ondanks alles
    fijn dat je er (weer) bij bent deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, deze kaartjes, geeft een leuk effect, al die poststempels!
    Ik vond de kleuren ook heel uitdagend! fijne vakantie nog.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. T was even een uitdaging maar het werd een super leuke serie Els!!
    Geniet nog even van je vakantie!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaartjes Els! Goed gelukt in de KKT kleuren. Geniet ervan op de Veluwe! Het is daar zo mooi.. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vakantiestempels van Londen, Italië, ... op kaartjes gemaakt in de Veluwe... leuk toch!
    Geniet van je vakantie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan al die zegels uit Italië!En zo leuk gecombineerd met de KKT en de swap! Erg leuk gedaan. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan, op vakantie maar toch inspiratie.
    Die zegels zijn super
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke ATC's zijn dit geworden, Els.
    Nog een fijne vakantie.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met een beetje fantasie zijn dit toch kleine kerstboompjes op een groene achtergrond! Ik vind ze super schattig!! Leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen draai aan deze moeilijke combinatie geeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee deze vakantiekaartjes, het was dus even oefenen voor de goede kleuren, maar dat is prima gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Els,
    mooi op de Veluwe. Ik woon op het zuidelijkste puntje zo ongeveer.
    Je Atc kaartjes in de KKT kleuren zijn heel mooi. Leuk te lezen dat jij ook een mand mee neemt met knutselspullen. Veel plezier nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Els,

    Die heb je leuk verzonnen!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Els,
    Geniet nog van je vakantie. Je huiswerk heb je alvast goed gemaakt. Opdracht geslaagd.
    En knutsel daar nog maar een beetje. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zeg, je bent dicht bij ons als je op de Veluwe bent. Ook lekker aan de knutsel en met kunst en vliegwerk lukt het wel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat je dit voor elkaar weet te krijgen met alleen maar wat vakantieknutselspullen bij de hand vind ik echt knap! De kleuren zijn goed gelukt, mooi resultaat voor het KKT!

    BeantwoordenVerwijderen