woensdag 25 september 2019

KKT baksteenrood en oker

Dag iedereen,
Mijn computer laat het afweten, dus probeer ik via mijn gsm een berichtje te plaatsen. Wat werden we weer uitgedaagd. De kleur oker in combinatie met steenrood. Vermits ik met kerstkaarten bezig ben,was mijn kaartje snel klaar. Met distressinkt en een sjabloon en de gessoresisttechniek is de achtergrond gemaakt.

Het tweede kaartje is een verjaardagskaart geworden. De bloem is bewerkt met nuvogloss. 

Ik hoop dat het lukt om vandaag bij iedereen te kijken naar de andere creaties. Neem een kijkje op martina's blog voor alle deelnemers. 
Een fijne dag nog 
Els 

21 opmerkingen:

  1. Mooie strookjes in de warme kleurtjes, leuk effect!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kerstkaart in deze warme kleuren.
    Je verjaardagskaartje is ook schitterend.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg leuk uit ! mooie frisse felle kleurtjes heb je op de kaartjes gebruikt
    bedankt voor je deelname (alweer) deze maand, fijn !
    Nog een fijne dag,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee mooie kaarten met de mooie kleuren van het KKT! Ze zijn helemaal top hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle twee heel leuke kaartjes voor het KKT! Ik vind die met de kerstboom wel heel goed gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten zijn het geworden Els!! En die achtergronden zijn gaaf!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Twee hele leuke kaarten, de eerste vind ik het mooist, goeie kleuren voor het KKT.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten, dat kerstkaartje is verrassend in deze kleuren.
    Wat vervelend dat je computer het niet doet.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke techniek heb je gedaan, mooie kkt kaarten, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee prachtige kaarten voor het KKT.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten Els, de kerstboom doet het bij jou goed [ bij mij mislukte het ) maar ook de kaart met bloem doet het goed. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Els,

    Drukke werkdag en lange file overleefd, opgeruimd en nu met een tas thee mijn blogrondje doen...
    Wow, een kerstkaart!! Dat is vroeg, maar het is een super leuke wel... En het andere kaartje vult het mooi aan!
    Kleuren zijn perfect gecombineerd!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaartjes in de KKT kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn heel mooi geworden Els, echt kleine kunstwerkjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel tof. Moet ik ook nog eens doen met Gesso x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. beetje chinees voor me, gessoresist..., maar wel prachtige kaartjes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een dagje te laat, maar natuurlijk kom ik nog even kijken wat jij met de kleuren van het KKT gemaakt hebt. En ook jij hebt zwart toegevoegd, zag ik al meer. Het is je goed gelukt! Heel mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie achtergrond heb je gemaakt, Els. En dan heb je zomaar 2 kaartjes in de gevraagde kleuren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige herfstkaartjes in deze mooie KKT kleurtjes
    TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtkaartjes in KKT kleurtjes Els! De kerstboom is mijn favoriet, ik vind het zwart zo mooi afsteken tegen die warme tinten in de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Twee hele mooie kaartjes zij het geworden. Ik vind het een warme kleurencombinatie.
    Groetjes. Laurette xx

    BeantwoordenVerwijderen