woensdag 25 december 2019

KKT Roze en zwart

Dag iedereen,

Fijne kerstdagen en een creatief maar vooral gezond Nieuwjaar gewenst.

Bedankt voor jullie reacties op mijn Blog.
Vandaag, op Kerstdag, kleurt Blogland roze en zwart. Een prachtige combinatie.
Ik heb twee roze bijna afgewerkte kaartjes gevonden in mijn doos. Een bloem en happy birthday uitgestanst en klaar.


En omdat ik in de restendoos nog wat tegenkwam, maakte ik nog deze twee


Ik vind dat de combi wel kan voor deze periode van het jaar.

Wil je meer zien, neem dan een kijkje op martina's Blog.

Een blogronde doe ik vanavond, we vieren vanmiddag kerst bij mijn vader.
Fijne dag
Els

18 opmerkingen:

  1. Handig als je nog onafgewerkte kaarten in de gevraagde kleurencombi vindt, Els. Ze zijn heel mooi geworden, net als de andere 2 die je nog gemaakt hebt.
    Fijne kerstdagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne kerstdag.

    Wat een kaarten, vind ze mooi.
    Tof zo een restendoos. heb ik ook, wie niet!

    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Tja, lichtrose of zuurstokrose, het kan allemaal. En dat je die dan in je doos vond, hoefde je niets te maken hahaha. Ze zijn leuk geworden.
    Lieve groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb jij even geluk, zo heb je snel wat mooie kaartjes en weer klaar om te verzenden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Els, heel mooi ! En zo is er weer wat onze restjesdoos ! Ze zijn allemaal mooi geworden, ik vond het een heel dankbare combinatie, maar had even genoeg van de kerstkaarten dus bij mij zijn het andere geworden. Maar tussendoor,maak ik nog wat kerstkaartjes met de rest dat er nog ligt van uitgestanste figuurtjes, restjes.papier, achtergronden enz...
    Nog een fijne kerst en gelukkig en gezond 2020, ennbedankt voor je kaartje,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat handig, nog even afwerken en klaar ! je bent dan ook volledig los gegaan met deze kleurencombo, leuk om te zien
    mooie resultaten geeft dat
    fijn dat je op deze feestdag meedoet met het kkt ! Toch wel een beetje bijzonder,
    wens je nog fijne feesten,
    bedankt voor je deelname,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent heel vlijtig geweest mooie kaarten zijn het, fijne dagen nog gewenst.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig dat je al bijna affe kaartjes in de kleuren had liggen. Heel handig ook. Lekker fleurig zijn ze.
    Fijne kerstdagen voor jou en de jouwen!
    Groetjes.
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten, Els en lekker snel klaar deze maand.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wie wat bewaart heeft wat, leuke kkt kaartjes maakte je er mee. Ja, ik was gisteren ook druk met de kerstverplichtingen, maar ach, een dag later kkt bekijken mag vast wel deze keer, toch? Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaartjes allemaal! En die tekst op de laatste kaart heel toepasselijk voor de tijd van het jaar! Ik vind ze allemaal top! Fijne dagen en een goede jaarwisseling! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Els,

    Wat zat ik met mijn dagen in de war.. KKT gisteren helemaal vergeten en vandaag goedgemaakt... Vandaag zit ik hier nog kerstkaarten te schrijven, moest ook nog gebeuren...

    Een hele set KKT-kaartjes en stuk voor stuk helemaal geslaagd!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo Els, jij hebt er even een paar mooie weten te maken. Supermooi! Hopelijk waren je kerstdagen gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik geef je groot gelijk, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Prachtige serie kaarten in het geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke serie kaartjes heb je gemaakt voor het KKT. De kleuren dat felrose en zwart vind ik zo gaaf. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zwart en roze is inderdaad een heel erg mooie combinatie (zo komt mijn lievelingskleur roze ook heel mooi uit ;-) ) Prachtige kaarten!
    Fijne jaarwisseling en een heel mooi 2020! ♥

    BeantwoordenVerwijderen