woensdag 8 januari 2020

Atc ruil

Dag iedereen,. 
Allereerst mijn beste wensen voor een gezond 2020 voor jullie en allen die jullie lief zijn. Een creatief jaar waarin we elkaar kunnen blijven inspireren. 
Bedankt voor jullie reacties op mijn KKT kaartje. Ik blijf ze graag lezen.

Al een tijdje ruil ik atc's met anderen binnen een Belgische groep. Ook hier is er elke maand een uitdaging. Deze maand stonden de cijfers twee en nul in de schijnwerpers.
Dit is wat ik er van gemaakt heb. En ik mocht ruilen met Godelieve. 




 Deze mocht ik ontvangen van Godelieve De Vylder.



Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Bedankt om een kijkje te nemen op mijn Blog. 
Fijne avond nog 
Els 

2 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan! De bovenste met de cirkel is mijn favoriet.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Els, leuke werkjes heb je weer gemaakt met mooie kleuren. De eerste is ook mijn favorietje !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen