woensdag 29 januari 2020

KKT zwart en pistache

Dag iedereen,
Het is vandaag weer zover, laatste woensdag van de maand. Vele kaartjes kleuren vandaag zwart en pistache.
Ik had een heel andere kaart willen tonen vandaag, maar die heb ik nog niet helemaal af kunnen maken.
En vermits ik nog wat rouwkaarten nodig had, gebruikte ik de kleurencombo hiervoor.
Een rouwkaart heeft niet veel nodig, vind ik daarom CAS.



Wil je meer van deze kleurencombo zien, neem dan een kijkje op Martina's Blog.
Ik probeer vandaag nog een blogronde te doen, maar vanavond moet ik kostuums gaan maken voor een toneelstuk waarin de zoon een rol heeft.
Groetjes en alvast bedankt om een kijkje te nemen op mijn Blog.
Fijne dag
Els

25 opmerkingen:

  1. Wat een mooie concoleancekaarten, Els. Pistache is hier goed voor te gebruiken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Els, wat een mooie reeks. Helemaal mijn ding en voor rouwkaartjes zijn,deze,perfect te,gebruiken.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en zo zacht van kleuren! Toppertjes al is het dan voor de minst leuke gelegenheid die er is!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel delicaat zijn je KKT kaarten, mooi! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige rouwkaarten, Els. Heel verfijnd, mooi zacht van kleur ook.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel fijntjes en mooi zijn je rouwkaartjes, deze zullen troost brengen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie serie Els!! Ja CAS werkt vaak goed voor sterkte kaarten. En ze worden vaak het meest gewaardeerd.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele stijlvolle rouwkaartjes, mooi zijn ze! Ik heb de challenge zelf even overgeslagen, vond het toch een wat lastige combinatie maar ik kom natuurlijk wel even kijken bij iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie en serene rouwkaarten Els ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie rouwkaartjes Els, mooie tekststempels, de bloemen op de eerste kaart vind ik heel tof.
    groetjes en veel plezier met het kostuummaken straks!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige rouwkaartjes in deze kleurencombinatie..
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Hele mooie rouwkarten, zo kom ik nog eens op een idee.Mooie stempels ook.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een stijlvolle kaartjes in deze kleuren.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een stijlvolle kaarten. Het pistache is heel zacht hier gebruikt, mooi
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Chique kaarten Els, mooi gedaan in de KKT-kleuren!
    Groetjes, Yvonne

    www.thecreativeteacup.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig deze CAS condoleancekaartjes Els...Heel stijlvol met deze KKT kleurtjes

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik dacht eerst ook aan een condoleance kaattje bij deze kleurencombi. Die van jou zijn echt heel stijvol geworden. Bij mij is het kerst geworden...

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Els,

    Goed plan om deze kleurencombo ook voor rouwkaartjes te gebruiken. Vind ze stuk voor stuk heel erg geslaagd...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie stijlvolle kaartjes, mooie stempels heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat heb je je lekker laten gaan in deze kleurencombo ! allemaal Ć©Ć©n voor Ć©Ć©n, geslaagde kaartjes, mooi heb je dit gemaakt
    bedankt voor je deelname,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige sfeervolle kaarten !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo, dat zijn een heleboel kaarten. Mooie sfeervolle kaarten zijn het. Deze worden altijd gewaardeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou ik ben ook later hoor. Gisteren gewerkt en even naar mijn zoon die niet lekker was, en daarna geen puf meer. Dan kom ik gewoon later. Mooie combi maakte je voor condoleance kaartjes, kan ook heel goed. Deed het zelf ook. haha. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen