woensdag 27 mei 2020

KKT bruin en lichtblauw

Dag allemaal,

In deze rare tijden gaat de tijd ook snel. Gisteren kwam ik tot de conclusie dat ik nog geen kaart had gemaakt voor het KKT. Ik vond een leuk model op de blog van Veerle's Creatieve Hoekje en dat wou ik ik uitproberen. De kleurencombo vond ik geschikt voor een babykaart je en vanmorgen heb ik het kaartje afgewerkt.

En ik had nog wat over van lichtblauw en heb ik gecombineerd met een ander bruin en dat resulteerde in onderstaande kaart.

Voor meer creaties in deze kleurtje, ga dan naar Martina's Blog :
Ik ga straks kijken bij de deelnemers. Nu eerst een gordijn eneen zetel hoes afwerken.
Fijne dag nog
Els

17 opmerkingen:

  1. 2 super leuke kaartjes in deze KKT kleurtjes Els...zo een leuke modelletjes zijn dit met allemaal prachtige details erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaartjes, Els. Leuk model en mooi versierd!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende KKT kaartjes! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf modelletje, Els, en wat een mooie kaarten heb je gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Els, en wat een mooi patroon heeft deze kaart. Groet, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jij bent ook altijd met van alles bezig he!
    toffe kaarten voor het KKT, leuk modelletje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow....twee prachtige kaartjes Els!
    Jij hebt ook nog andere hobby's....we zijn toch ook altijd bezig he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Els,

    Dat heb je nog goed klaargespeeld zo op 't laatste moment hé!
    Mooie kaarten zijn het geworden...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een lief babykaartje en mooi gemaakt in deze kleuren! De tweede kaart vind ik ook mooi geworden, de tekst is ook een mooie daarbij! Mooi gedaan hoor in deze kleuren! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Els, hele mooie kaartjes, kan niet,kiezen, want,ik,vind ze allebei mooi !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Els, ik zag het model ook bij Veerle en het is en tof model.
    Je kaartjes zijn heel leuk! Prachtig aangekleed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk model. Tof gemaakt! Zijn je klusjes gelukt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, prachtige kaarten Els, heel mooi versierd ! Nog bedankt voor je reacties op mijn blog, met ons gaat alles goed ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hello Els! I am your new follower. Your work is stunning. Love this card :)

    BeantwoordenVerwijderen