zaterdag 2 mei 2020

Op vraag

Dag iedereen,

Bedankt voor jullie enthousiaste en vele reacties op mijn kaartjes voor het KKT. Ik vind het fijn om zovele commentaren te mogen lezen.

Op een berichtje - gedeeld op Facebook doo Elke Verschoten - heb ik twee kaartjes gemaakt voor ouders van een stilgeboren kindje. De kaartjes  worden door de initiatiefnemer aan ouders verstuurd zodat hun kindje niet vergeten wordt



Ik vond het een aparte vraag en het deed me wel iets.
Fijne dag en hou jullie gezond
Els

4 opmerkingen:

  1. Wat een super lief kaartje en zeker voor het doel heel mooi! Zal zeker in dankbaarheid worden ontvangen! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals ik eerder zei, prachtige kaartjes !
    Groetjes, lairette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn 2 prachtige kaartjes Els...heel lief met dat engeltje erop...heel toepasselijk voor een verdrietige gebeurtenis...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen