woensdag 25 november 2020

Nieuwe volgers en KKT

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat ik nieuwe volgers heb. Hartelijk welkom op mijn Blog en hopelijk kunnen we elkaar inspireren met onze hobby. Helaas kan ik niet op jullie Blog want als op jullie aanmelding klik krijg ik jullie Blog niet te zien. Bezorgen jullie mij jullie gegevens. Alvast bedankt.

Nu over het KKT, ik was overtuigd dat ik me had aangemeld op de lijst bij Martina. Ik ijver aan de slag, maar toen ik vanmorgen op de lijst....... Stond mijn naam niet vermeld. 

Ik laat toch graag mijn creaties zien en volgende maand check ik dubbel. 



Ik ga straks even kijken naar de deelnemerslijst op Martina's Blog en een reactie plaatsen. Daar doen we het toch voor, leren van elkaar en inspiratie opdoen. 

Groetjes 

Els 


19 opmerkingen:

  1. Heb ik dus ook al voorgehad, je hebt mooie kaarten gemaakt. De laatste heeft een hele chique uitstraling.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had net hetzelfde voor!
    Ik was er van overtuigd dat ik me had opgegeven, het is tenslotte mijn combi.
    Maar nee...
    Fijn dat je meedoet. Leuke kaart!
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi deze 2 kaartjes in deze KKT kleurtjes Els...Dat was mij ook bijna overkomen om vergeten op te geven, maar heb het op het laatste nippertje toch nog gedaan!!
    Komt goed hoor...je stond toch in mijn sidebar met dit kaartje...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook jij hebt twee mooie kaartjes gemaakt Els.
    je stond wel niet in de lijst.....maar ik heb je gevonden hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Els, twee mooie kaartjes, zonnig en toch feestelijk.
    Ik vond het geen gemakkelijke opdracht maar we hebben het er toch op gewaagd.
    Groetjes, !aurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaarten Els, de eerste vind ik de mooiste, de 2de de chiqueste!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer dat je vergeten bent je op te geven, maar het komt toch nog goed Els! Heel mooie kaartjes heb je gemaakt in deze lastige kleurencombinatie.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes in de KKT kleuren!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten heb je gemaakt, het goud embossen is een goed idee, is het toch niet zo superglad, ga ik onthouden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Els,
    wat een mooie kaart. Moeilijk om te fotograferen, he?
    Ik reageer weer even met mijn andere account . Het is nu helemaal gek: er wordt geen reactie meer van me geplaatst vanaf mijn andere Bloggeraccount. Om naar van te worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah.... hij heeft nu wel gepakt! Wel de robot vraag moeten invullen..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaartjes Els, in de KKT kleuren! Leuk dat je toch even langs kwam, ondanks dat je niet in de lijst stond!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Natuurlijk kom ik ook bij jou, je staat in mijn leeslijst, vergeten is menselijk toch? Je laat weer twee mooie kaarten zien. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi zijn de kaarten Els.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaartjes, wat een mooie tekst op de eerste, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zonder opgeven bij Martina lukt het toch, zo te zien. Je hebt 2 mooie kaartjes gemaakt en dat goud geeft toch wel een chique uitstraling, vind ik.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuke kaart, ik zie naam ook vandaag ineens in de lijst van het kleurenkaartenteam. Ik kom zeker nog vaker langs en volg je nu ook.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Els, ik zag je reactie op mijn blog en kom toch even bij je kijken naar je KKT creaties want het is natuurlijk helemaal niet leuk als je meedoet en er komt niemand kijken! Jouw kaartjes zijn ook heerlijk zonnig en mooi met dat geemboste goud, door de folie komt dat goed tot zijn recht. Ook het kaartje met de bloemetjes is mooi en fris!

    BeantwoordenVerwijderen