zondag 29 november 2020

Kerstkaarten

 Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie bezoekje op mijn Blog en voor jullie enthousiaste reacties op mijn kaartjes voor het KKT. Ook al was ik mezelf vergeten in de lijst te zetten. Ik blijf ze graag lezen en mijn inspiratie delen. 

Ik heb de restanten van designpapier van de vorige reeks  verwerkt op een nieuwe serie kaartjes. Een stempel van Artspecially, een tekstje  en twee oudere stempeltjes van Elke Verschooten, en een kerstman die nog in de restjesdoos lag heb ik gebruikt voor de afwerking.





Bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog. 

Fijne avond nog en hou jullie gezond 

Els 

7 opmerkingen:

  1. Een serie leuke kerstkaartjes Els...zo leuk die gnoompjes erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke serie Els, en zo heb je weer wat restjes opgebruikt.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Ilse kwam ik jouw blog.
    En wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt, Els!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je ook even bij mij op bezoek kwam, Els!
    En ook jij hebt er een volger bij ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige serie kerstkaarten.
    Heel knap gemaakt.
    Leuk dat je ook kaarten gemaakt hebt voor het wzc.
    Het zijn harde tijden, vooral voor die mensen en dan kan je ze met een klein gebaar toch wat opvrolijken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke serie Els!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke serie heb je gemaakt! Ik ben je gaan volgen om ook je andere creaties te kunnen zien.

    BeantwoordenVerwijderen