zondag 20 december 2020

Kaartjes voor een woon-en zorgcentrum

 Dag iedereen,

Voor de bewoners van een woon-en zorgcentrum bij ons in de gemeente maakte ik volgende kaartjes. 






Ik werkte een deel designpapier op, zie 1ste en 3de foto. Voor de kaartjes op de 2de foto maakte ik gebruik van verschillende embossing folders en een stempeltje van Artspecially. De laatste foto :hier sponste ik de cirkel in verschillende kleuren. Alle kaartjes kregen binnenin het tekstje "warme wensen voor een bijzonder jaar".


Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post. 

Fijne zondag

Els 

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke actie om zoveel mooie kerstkaartjes te maken voor het woon- zorgcentrum te maken Els..dat zal zeker gewaardeerd worden..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je om zoveel kaartjes te maken.
    Ze zien er top uit.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je op mijn blog hebt gekeken en een berichtje hebt achter gelaten
    Wat ben druk geweest voor al die bewoners een top actie van jou👍
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow Els jij bent ook bezig geweest zeg. Altijd mooi om dit voor een ander te maken. Mooi geworden. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Els,

    Wat een mooi initiatief om kerstkaarten voor bejaarden te maken. Daar zal je heel veel mensen gelukkig mee gemaakt hebben...
    Moest ik meer tijd hebben, zou ik dat ook nog doen maar da's voor later, als ik groot ben...

    Mooie kaarten, mooie actie! Gefeliciteerd daarmee!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow.....jij bent goed creatief bezig geweest Els....wat een mooi gezicht zoveel mooie kaartjes bij elkaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi initiatief en flink gewerkt zou ik zeggen! Mooie kaartjes.
    Wij hebben hier ook zo een actie gehouden. De bewoners appreciëren dat enorm!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat prachtig gedaan Els, jij bent zo ijverig ! ook de kerstkaarten in je vorige post zijn supermooi ! Gezellige (rustige) feestdagen en blijf gezond ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Els, ja, dat is altijd een hele klus. Wij (Marian en ik) hebben er dit jaar ook een 170 gemaakt voor Ferm. En ik heb ook een groot deel design papier opgebruikt maar ben er deze zomer al aan begonnen. Maar ze zijn stuk voor stuk heel mooi en de ontvangers zullen er wel heel tevreden mee geweest zijn. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen