woensdag 30 december 2020

 Dag iedereen,

Bedankt voor jullie reacties op mijn kaartjes voor het KKT van vorige maand. Ik blijf ze graag lezen en vind er ook inspiratie in jullie kaartjes, dat is ook een van de leuke dingen van onze hobby. 

Marfien koos bij het gele een donkere groene kleur. Een mooie combinatie vond ik. Hier mijn bijdrage voor de laatste woensdag van de maand en tevens van het rare jaar 2020. 



Voor meer creaties in deze kleurencombo, kijk even op Martina's Blog. Vanavond doe ik mijn blogronde en laat een reactie achter. 

Wat 2021 ons brengt is onbekend. Ik wens jullie allemaal een goede gezondheid, veel creativiteit en vooral veel genieten van vele leuke dingen om jullie heen
Fijn eindejaar, geniet in jullie bubbel en hou jullie gezond 
Groetjes 
Els
 

16 opmerkingen:

  1. Heel mooi, Els! Twee geslaagde kaartjes in de KKT kleuren.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten met de kleuren van het KKT.
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie KKT-kaarten, supertoffe stempel op de eerste! En toch hoop ik dat die tekst binnenkort niet meer nodig zal zijn...
    Fijne jaarwisseling en op naar een mooi 2021, vol kleurenpracht ;-)
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kaartjes met mooie stansen. Ook leuk gedaan met zo’n donkergroene kaart. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Els, alle twee hele mooie kaartjes ! Deze snijmalletjes kunnen voor veel gelegenheden gebruikt worden.
    En een hele mooie tekststempels ! Fijn einde jaar en met volle moed beginnen met een nieuwe bladzijde,
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor jou ook Els: het allerbeste gewenst, maar bovenal gezondheid!
    Je kaartjes zijn prachtig. Die kleur groen had jij zomaar liggen.... Mooi.
    Heel fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat zijn je kaartjes supermooi.
    Fijne eindejaarsdagen
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 hele mooie kaartjes in deze KKT kleurtjes Els, jij heb de perfecte kleur groen erbij gevonden...
    TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. twee leuke kaartjes heb je gemaakt, helemaal volgens voorschrift, knap ! ik kan het vaak niet laten om toch nog wat wit te verwerken.
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    nog fijne eindejaarsfeesten,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, je hebt dezelfde boodschappen gedaan als ik toen de winkel nog open was. toffe kaartjes heb je gemaakt, heb ik gelijk een goed voorbeeld

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaartjes heb je gemaakt, heel stijlvol ook. Ik wens je een goede jaarwisseling en een heel gezond en creatief 2021. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee mooie kaartjes Els! Mooi gedaan in de KKT kleuren. Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Els,

    Jij hebt wel twee leuke kaartjes gemaakt! Goed hoe je de kleuren verwerkt hebt!

    Fijn eindejaar en op naar een mooi en creatief 2021!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaartjes in de kleuren, fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow.....je hebt twee prachtige kaartjes gemaakt in de gewenste kleuren Els!
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2021,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik voel me helemaal omringd door de schoonheid van je kaartjes. Mooi snijwerk!
    Aranka vind het trouwens tof dat je naar haar een kaartje wilt verzenden, ik stuur je het adres snel door!
    Fijn Nieuwjaar X

    BeantwoordenVerwijderen