zaterdag 26 december 2020

Snelle kaartjes

 Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post. Ik blijf ze graag lezen, elkaar inspiratie geven is toch ook leuk aan onze hobby.

Ik heb grote kuis gehouden in mijn schuiven en daarin vond ik nog verschillende stukjes kerstpapier, oude kerststempels en snijmallen. 

Hiermee maakte ik deze reeks 






Ondertussen heb al mijn kerstmateriaal bij elkaar  in een aparte ladeblok gesorteerd. De stempels en snijmallen aparte cd-doosjes geklasseerd en de volle blokjes kerstpapier in een andere lade. Kost me volgend jaar minder zoekwerk. 

Mijn kerstkaarten zijn allemaal de deur uit en heb zelfs al een voorraad voor volgende kerst, vind ik niet erg, ik zat in de swung en heb dan maar verder gewerkt.

Groetjes en nog een fijne dag 
Els 



 

5 opmerkingen:

  1. Je hebt een leuke serie kaarten gemaakt hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Els, je snelle kaartjes zijn ook weer heel mooi ! En het is leuk om met een voorraadje te starten. Al mijn kaartjes zijn de deur uit, maar ik zit nog in kerstmodus en ben nog bezig en die gaan dan ook al in de doos voor volgend jaar, vind ik niet erg, want je doet altijd wel ideetjes op en dan heb je een gevarieerd gamma.
    Groetjes en nog een fijne avond.Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe serie laat je ons zien, Els.
    Ik heb al mijn kerstspullen apart gesorteerd. Ik maak het hele jaar door kerstkaarten, dus dan is het makkelijk pakken.
    Fijne jaarwisseling.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een leuke serie kaartjes gemaakt Els.
    En handig om alvast voor het nieuwe jaar wat op voorraad te hebben!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen