woensdag 31 maart 2021

KKT witgrijs en felrood


Dag iedereen,

Bedankt voor jullie reacties op mijn kaartjes van het vorige KKT. Ik heb en blijf ze heel graag lezen. Daarom doen we het toch, elkaars hobby delen en inspiratie opdoen.

Deze maand was felrood de nieuwe kleur, een mooie combinatie.

Een eerste kaart heb ik is vrij simpel. Een snijmal uitgeprobeerd en een tekstje erbij.


Voor de volgende kaartjes heb ik gespeeld met alcoholinkt. 


Wil je meer zien in deze kleuren-combinatie neem dan even een kijkje op Martina 's blog.

In de loop van de dag en avond ga ik kijken naar de andere creaties en een berichtje achterlaten bij de deelnemers.

Bedankt alvast om een kijkje te nemen op mijn blog en ik kijk uit naar jullie reacties. Fijne dag nog

Els 

21 opmerkingen:

  1. 3 prachtige kaarten Els! Mooi gedaan en zo verschillend!
    Ik vind die met de alcoholinkt en de bloemen erop het mooist!
    Knap gedaan!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten !!!
    Die tweede ....top !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je was vlijtig Els, alles 3 schitterend kaartjes mijn favorite is nr 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooie kkt-kaarten Els, de middelste met de rode alcoholinktachtergrond vind ik het allermooiste!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes allemaal maar de tweede springt er uit! Prachtig vind ik deze. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, wat ben jij lekker los gegaan met de kleurtjes, top hoor !
    die met alcoholinkt is inderdaad de mooiste vind ik ook persoonlijk,
    bedankt voor je deelname deze week !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaarten.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zelfs 3 kaarten in de KKT kleuren! Heel verschillend, maar allemaal goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke variëteit aan kaarten maakte je, vooral de middelste vind ik erg gaaf, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt zelfs drie kaartjes gemaakt Els....ik vind ze stuk voor stuk heel erg leuk geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten. Mijn voorkeur gaat uit naar die met de alcoholinkt. Prachtig
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Els, drie hele mooie kaartjes, alle drie verschillend van stijl en techniek.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super! Wat leuk deze 3 heel verschillende kaarten in de kleuren van het KKT. De stans van de eerste kaart heb ik ook liggen maar niet bedacht die te gebruiken.
    De achtergrond van de tweede is erg mooi gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig deze 3 kaartjes in deze kleurencombinatie Els...als ik de mooist uit mag kiezen ga ik voor nummer 2... zo mooi die achtergrond met die stempel erop...Heel knap gedaan!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O, Els wat een mooie kaarten, vooral de kaart met alcoholindustrie. Het rode spat er vanaf. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Els,
    je kaartjes zijn stuk voor stuk heel goed gelukt en ik vind ze ook alle heel mooi!
    Die alcoholinkt staat op mijn verlanglijstje....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Drie hele mooie kaartjes en heel verschillend, echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een toffe serie kaarten! Wat kun je toch mooie dingen maken met alcoholinkt, hè? Prachtig gedaan!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Els,

    Wat een vrolijke lentekaarten maakte je voor het KKT! Helemaal geslaagd in zijn opdracht!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie serie kaartjes, Els. Vooral die met de alcoholinkt vind ik prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De eerste is knap met de bloem en de mooie tekst. De tweede is prachtig met de alcohol inkt, daar heb ik nog nooit mee gewerkt. ( Als we eens afspreken, kunnen we daar eens mee werken 😉)

    BeantwoordenVerwijderen