woensdag 10 maart 2021

Prijsje

 Dag iedereen,

Alvast bedankt voor de vele, leuke reacties op mijn kaartjes van het KKT. Ik heb ze met heel veel plezier gelezen. 

Velen onder jullie kennen waarschijnlijk wel het blog van Nancy -'t allemaal handwerk-. Wel zij vertelde een tijdje terug dat zij reeds 10jaar in blog land vertoeft. En zij lootte hiervoor een prijs uit als je haar een kaartje stuurt. Ik heb een kaart in box gestuurd -zie een vorige blogpost - en haar kleindochter vond dat een prijs waard.

Begin maart ontving ik een grote omslag net mooi knutselmaterialen en een uitdaging. 


Met de snijmal -de katjes in de maan - die er bij zat maakte ik volgend kaartje.

De ander snijmal, het riet, kocht ik bij Elke Verschooten. 
Het zwarte stukje is geembossed met baksteen, het bovenste deel heb ik gesponst met memento inkten

Over de uitdaging vertel ik in een volgende post meer, want er is afgesproken om het allemaal op dezelfde datum op ons blog te plaatsen. 

Alvast bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog en nog een fijne avond 

Els 

4 opmerkingen:

  1. Els, proficiat met je prijsje en je hebt er alvast een mooi kaartje mee gemaakt met de poezen.
    Groetjes en fijn weekend.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat LEUK van je Els om met je gewonnen prijs meteen aan de slag te gaan. Je hebt een MOOI kaartje gemaakt met die katten op de maan.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk hè, om zo'n prijsje te krijgen, vrolijk kaartje heb je er mee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Els,

    Super leuk dat je al aan de slag ging met de poezensnijmal! Leuk kaartje werd het!!
    Ben al benieuwd naar de grote uitdaging!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen